Linee di treni trà a Cina è l'Europa diventanu a strada di caravane di ferru di New Age

Linee di treni trà a Cina è l'Europa diventanu a Strada di Caravane di Ferru in a Nova Era
Linee di treni trà a Cina è l'Europa diventanu a strada di caravane di ferru di New Age

Ministeru di l'Affari Esteri cinese SözcüMao Ning hà dettu chì e linee di treni trà a Cina è l'Europa sò diventate una strada di caravane di ferru chì riflette l'intelligenza cumuni è u dinamismu di i paesi eurasiatici.

Sözcü In a cunferenza di stampa tenuta oghje, Mao hà dichjaratu chì u Cunsigliu di Statu cinese è u Ministru di l'Affari Esteri Qin Gang è i ministri di l'Affari Esteri di cinque paesi di l'Asia Centrale anu assistitu à a ceremonia di apertura di u serviziu di treni Xian-Asia Centrale, chjamatu Changan.

Rimarchendu chì e linee di treni trà a Cina è l'Europa anu sviluppatu rapidamente in i 10 anni da l'iniziativa di a Belt and Road. sözcüEllu hà dichjaratu chì queste linee sò diventate una linea cummerciale impurtante chì cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei è l'arteria principale di a custruzzione "Belt and Road". SözcüHà infurmatu chì à a fine di u 2022, 65 mila viaghji in trenu seranu realizati è più di 300 milioni di containeri standard per un totale di 6 miliardi di dollari seranu trasportati. Rimarchendu chì un totale di 82 linee ghjunghjenu più di 24 cità di 200 paesi europei. sözcüHà dichjaratu chì una reta di trasportu è logistica chì copre quasi tutta a regione Eurasiatica hè stata creata cù queste linee. Notendu chì u putenziale di l'ecunumia regiunale hè megliu esploratu in queste linee, sözcüEllu disse chì queste linee sò diventate una strada di caravane di ferru chì riflette l'intelligenza cumuni è u dinamisimu di i paesi eurasiatici.