Orchestra Sinfonica Presidenziale celebrata u 23 d'aprile cù Atahan Dinç

L'Orchestra Sinfonica Presidenziale hà celebratu Nisani Atahan Dincle
Orchestra Sinfonica Presidenziale celebrata u 23 d'aprile cù Atahan Dinç

L'Orchestra Sinfonica Presidenziale hà celebratu u 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cun un cuncertu realizatu da u violinista talentu di 12 anni Atahan Dinç.

À u cuncertu, chì hà suscitatu un grande interessu da u publicu CSO Ada Ankara, i picculi amatori d'arte riempianu a sala di cuncertu cù e so famiglie. Atahan, natu in Antalya, chì hà travagliatu cù u violinista Can Özhan dapoi 2,5 anni, hà guadagnatu l'ammirazione di tutti, da i ghjovani à i vechji, è hà interpretatu l'opera più famosa è più frequente di u cumpusitore talianu Antonio Vivaldi, "Seasons", cum'è direttore è solista.

A copertina di l'edizione di ferraghju 2022 di a rivista di musica classica Andante cù u titulu "Violinista virtuoso è i so studenti dotati: Can Özhan è Atahan Dinç" hè stata eseguita cum'è solista à u cuncertu assistitu da l'Orchestra Sinfonica di i zitelli Doğuş sottu u direttore Rengim Gökmen, violin. virtuosu Cihat Aşkın è trè artisti di i zitelli u 23 d'aprile. Atahan Dinç, ghjucatu cum'è Atahan Dinç, hà fattu l'entusiasmu di u 23 d'aprile in tutta a sala.

Atahan Dinç, chì hà pigliatu u so postu trà i sette studenti dotati in u Prughjettu di Ghjuventù Talenti di ENKA Sanat di quist'annu, sottu a direzzione artistica di Cihat Aşkın, serà unitu da u virtuosu di violinu di classe mundiale Maxim Vengerov, chì si esibirà cù l'Orchestra Sinfonica Presidenziale. à CSO Ada Ankara in May 2022. Hà guadagnatu a so appruvazioni fendu ellu à sente è hà pigliatu i so cunsiglii.