L'aria di Izmir hè più pulita cù u trasportu marittimu

L'aria di Izmir hè più pulita cù u trasportu marittimu
L'aria di Izmir hè più pulita cù u trasportu marittimu

Grazie à i sviluppi fatti da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u trasportu marittimu, u numeru di veiculi è di passageri in bicicletta trasportati nantu à e navi İZDENİZ hè aumentatu. A quantità di gas di diossidu di carbonu, l'emissione di quale hè stata impedita da l'approcciu di trasportu ambientalista, hà righjuntu 7 mila tunnellate in un annu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù l'obiettivu zero di carbone di 2030, a parte di u trasportu marittimu in u trasportu publicu hè stata aumentata. Cù l'aumentu di u numeru di battelli è viaghji nantu à a linea Bostanlı-Üçkuyular chì serve in İZDENİZ, 2022 milione 1 mila 298 veiculi sò stati trasportati in 992 è 272 mila 755 veiculi in l'ultimi trè mesi. L'annu passatu, 2020 mila 5 passageri è 239 mila 534 passageri in u primu mese di u 2023 anu beneficiatu di l'applicazione di 48 centesimi in u trasportu marittimu in bicicletta, chì hè stata iniziata in 78 per riduce l'emissioni di carbonu in a cità.

"Circa 2,6 milioni di litri di cunsumu di carburante annu hè statu impeditu"

Kadir Efe Oruç, Capu di Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà dettu chì a riduzzione di emissioni di carbone hè un scopu assai forte di Izmir per una cità sustenibile in armunia cù a natura, hà dettu: "Avemu implementatu i nostri prughjetti cù u scopu di zero carbon in 2030 contr'à a crisa climatica. Cù 7 battelli di vittura in a nostra flotta İZDENİZ, urganizemu 55 viaghji in media per ghjornu è 51 in fine di settimana. I nostri battelli operanu à piena capacità in tutti i nostri viaghji. Cù stu mudellu operativu, impediscemu u cunsumu annuale di carburante di circa 2,6 milioni di litri. In 1 annu, avemu impeditu l'emissione di circa 7 mila tunnellate di diossidu di carbonu. Ampliemu l'usu di veiculi chì sò integrati l'una cù l'altri, aumentanu a mobilità è utilizanu risorse energetiche amichevuli di a natura per riduce l'emissioni di carbonu. Priuritàmu prughjetti innovatori chì eliminanu sistematicamente i fatturi chì aumentanu l'emissioni di carbonu ". usatu e frasi.

"Avemu u scopu di aumentà i mudelli di trasportu puliti"

Indicà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hè una di e principali istituzioni chì preparanu un pianu strategicu per a mobilità sustenibile, Oruç hà dettu: "In u scopu di u pianu di 'Mobilità Sostenibile', chì dura circa un annu in cooperazione cù a nostra mobilità internaziunale. stakeholder, cuntinuemu à travaglià per sistemi di trasportu sustinibili in tutta a cità. Izmir hè una cità cù a più grande rete di bicicletta in Turchia. Avemu circa 111 chilometri di camini di bicicletta in tutta a cità. À u listessu tempu, passemu 600 chilometri cù a reta Eurovelo. Avemu ancu incentive nantu à i nostri battelli è battelli per aumentà l'usu di bicicletta. Mentre i nostri citadini paganu a tarifa piena per l'imbarcu normale in u trasportu marittimu, paganu una tarifa di 5 centesimi per u trasportu in bicicletta. Grazie à sta applicazione, u tassu di usu di a bicicletta hè aumentatu da 50 per centu in l'ultimu annu. Avemu travagliatu per aumentà i mudelli di trasportu puliti. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, continueremu à sparghje i veiculi di trasportu amichevuli di l'ambiente in tutta a cità ".