L'artista AkşitKadıköyAperta a mostra "Da İzmir à İzmir-Umanu in u vicinatu"

L'artista Aksitin hà apertu una mostra di e persone in u vicinatu da Kadikoy à Izmir
L'artista AkşitKadıköyAperta a mostra "Da İzmir à İzmir-Umanu in u vicinatu"

Ispiratu da a vita di quartiere di l'artista Dürnaz Akşit,KadıköyA mostra di pittura intitulata "Da İzmir à İzmir-Umanu in u Quartiere" hè stata aperta à a Galleria d'Arte Çetin Emeç di a Municipalità Metropolitana di İzmir. A mostra pò esse visitata finu à u 31 di maghju.

Pittore Dürnaz Akşit "KadıköyA mostra intitulata "Da Izmir à Izmir-Umanu in u Quartiere" hè stata aperta in a Galleria d'Arte Çetin Emeç di a Municipalità Metropolitana di Izmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'apertura di a mostra. Tunç Soyer, Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u Medicu Capu di l'Hospital di Eşrefpaşa, Devrim Demirel, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute Sertaç Dölek è parechji invitati. A mostra pò esse visitata finu à u 31 di maghju.

I residenti di Izmir ùn deve micca mancà sta mostra

Presidente Tunç Soyer"Dürnaz Akşit, chì hà graduatu da a facultà di medicina, dopu graduatu da u dipartimentu di pittura di a facultà di belle arti. Dürnaz era qualcunu chì puderia trasmette i so talentu straordinariu. Hà apertu sta mostra è ci hà datu stu piacè. Era sempre u nostru pioniere, u nostru capu. Eru assai fieru. A ghjente di Izmir ùn deve micca mancà sta mostra ".

Cumu ponu esse persone cusì bè inseme?

Dicendu chì Izmir hà un postu impurtante in a so vita, u pittore Dürnaz Akşit hà dettu: "Quandu sò vinutu da Istanbul, ùn pudia micca crede cumu una persona cusì bona puderia esse inseme. Eru assai sorpresu di vede chì a ghjente in Izmir ùn cunnosci micca u male. Quandu sò ghjuntu, pensu chì seria un periodu intruvertitu, ma ùn era micca u casu. I ritratti chì vede KadıköyU megliu travagliu ch'e aghju mai fattu. Dà l'uppurtunità di esibisce e mo opere Tunç Soyer"Ti ringraziu assai", disse.