L'impurtanza di u benessere psicologicu è a guida spirituale in u trattamentu di u cancer

L'impurtanza di u benessere psicologicu è a guida spirituale in u trattamentu di u cancer
L'impurtanza di u benessere psicologicu è a guida spirituale in u trattamentu di u cancer

Rettore fundatore di l'Università Üsküdar, psichiatra Prof. Dr. Nevzat Tarhan, in a so dichjarazione à l'occasione di a Settimana di u Cancer, hà valutatu l'impurtanza di u benessere psicologicu è a guida spirituale in u trattamentu di u cancer.

Enfatizendu l'impurtanza di a resilienza morale è psicologica in e malatie cù un prucessu di trattamentu difficiule cum'è u cancer, u psichiatru Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu chì, se a ghjente trova qualcosa per fà a so vita significativa, ponu megliu affruntà a so malatia.

Enfatizendu chì a necessità di cunsulazione è a necessità di ricerca di significatu sò i più alti durante u periodu di malatie severa, Tarhan hà dettu: "In tali periodi, l'anzianu approcciu era "lotta cù a malatia è a morte". Hè soffrenu quandu una persona lotta cù e cose chì ùn pò micca cuntrullà, chì ùn pò micca cuntrullà. In u novu approcciu scientificu, hè cunsigliatu di caminari cù a malatia ". disse.

Dichjarà chì a morale hè assai impurtante in u cancer, u Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "U cancru hè cunsideratu cum'è u gruppu di malatie più temutu trà parechje malatie croniche. Trà e malatie croniche, ci sò a malatia di u pancreas, a COPD, a malatia respiratorja cronica di u pulmone, e malatie renali chì necessitanu dialisi. Ci hè parechje novi metudi è sviluppi in quantu à u trattamentu di sti malatie. In certi malatii, u significatu attribuitu à a malatia chì a ghjente cunnosci pò esse migliuratu cù una cirurgia standard hè diversu, ma u significatu attribuitu à u cancer hè assai sfarente di u significatu attribuitu à a COPD o a malatia renale ". disse.

Dichjarà chì u cancru hè più assuciatu cù a morte cà altre malatie, è sta situazione affetta negativamente a salute mentale di u paziente, Tarhan hà dettu: "Queste malatie ricordanu più persone di a morte è di l'incapacità di resistà. E persone pensanu chì perderanu assai cunfortu di a vita, perderanu u so cunfortu fisicu. A qualità di vita di i pazienti si deteriora assai. Queste malatie affettanu a salute mentale assai negativamente ". usatu a frasa.

Nutendu chì micca solu e parti chì parenu a vita, ma ancu l'invisibili sò interrugati nantu à a morte crònica è a fine di a vita, Tarhan hà dettu: "Questa hè una situazione ligata à a ricerca di significatu, chì si trova solu in l'omu è distingue l'omu. da altre cose viventi. Si tratta di i geni supermente chì causanu a ricerca di significatu in l'omu. Ùn ci hè micca una ricerca di significatu in ogni altru esse vivente. Quandu si vede u mondu di i sogni di un cane, ci hè un ossu, ma u mondu significatu di una persona hè diversu per tutti è cambia secondu ogni persona. disse.

Enfatizendu chì a necessità di benessere psicologicu aumenta di più in e malatie croniche è e malatie severi, u Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "U putere morale chì move a ghjente hè u putere di spiritualità. Quandu si caccià a so energia di vita, a motivazione di a persona diminuite. A capacità di agisce nantu à sè stessu diminuisce ancu. A morale è a motivazione sò impurtanti per ellu ". disse.