L'indice di sviluppu di e PMI in Cina culpisce in cima dopu à 3 anni

L'indice di sviluppu di e PMI in Cina hè in cima dopu à anni
L'indice di sviluppu di e PMI in Cina culpisce in cima dopu à 3 anni

L'indice di salute operativa di e piccule è medie imprese (PMI) di a Cina hà aumentatu drasticamente in u primu trimestre dopu un pacchettu di misure di pulitica di stimulu. L'Indice di Sviluppu di PMI, calculatu da l'indagine realizata da l'Associazione di Piccole è Medie Imprese Chine (CASME) cù a participazione di 3 PMI, hà aumentatu di 1,3 punti in u primu trimestre à 89,3, registrandu u più altu aumentu da u quartu trimestre di u 2020.

Mentre l'indicatori di l'ottu settori chì participanu à l'inchiesta anu aumentatu in u primu trimestre, u settore di l'alloghju è a ristorazione, u trasportu è u software di l'informatica anu registratu a più grande migliione. Intantu, ottu sub-indici, cumpresi l'efficienza di l'affari, u mercatu è l'operazioni, anu aumentatu, CASME hà dettu.

U Sicritariu Generale di CASME, Xie Ji, hà dettu chì a migliione in u primu trimestre era duvuta à a ripresa graduale di a produzzione è à un sustegnu di pulitica più forte. "U 56 per centu di e cumpagnie operavanu à più di 75 per centu di capacità in u primu trimestre, chì era un altu di un annu, un 25 per centu", disse Xie.

L'indagine di CASME mostra ancu chì da a seconda mità di l'annu passatu, u paese hà aumentatu l'investimentu in i prughjetti chjave chì portanu novi opportunità di sviluppu è rinfurzà a so fiducia à e PMI in a catena industriale. "A pruduzzione è u funziunamentu di l'imprese, i benefici ecunomichi è e cundizioni di u mercatu sò stati migliurati in u primu trimestre. In particulare, u forte aumentu di l'indici di cunfidenza di l'imprese hà stabilitu una bona basa per u sviluppu futuru ", disse Xie, nutendu chì hè previstu di mantene un tassu di crescita ecunomica positiva in u sicondu trimestre.