A tarifa di scambiu è i prezzi di l'energia deve esse migliuratu

Migliuramentu deve esse fattu in u prezzu di u scambiu è i prezzi di l'energia
A tarifa di scambiu è i prezzi di l'energia deve esse migliuratu

L'esportatore turcu, chì hà persu a so cumpetitività per via di u prezzu di u scambiu - low interest policy implemented by Turkey, alta inflazione, crescita di i prezzi di l'energia, difficultà à accede à i finanzii è l'effetti di u terrimotu, mantene a so dumanda di i prezzi di l'energia competitiva.

Parlendu à a riunione di l'Assemblea Generale Ordinaria 2022, u Presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Tessili è Materie Prime di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dettu: "Avemu messi tutti i nostri prublemi da parte è cuminciatu à guarì e ferite da u ghjornu di u terrimotu. scuzzulò 11 pruvince in Kahramanmaraş. Travagliemu per avè i nostri culleghi è l'imprendituri quì per vultà à e so attività cummerciale. Şanlıurfa hè u centru tessili di u paese è Kahramanmaraş hè u centru tessili di u paese. Per quessa, tutti i prublemi chì ci sò affettanu tutti. E nostre altre regioni facenu u so megliu per risponde à ordini è richieste. E fabbriche in e zone di disastru cuminciaru ancu à ricuperà. Pruvaranu di offre à i nostri esportatori e materie prime è i prudutti semifiniti chì a Turchia hà bisognu ". disse.

I nostri industrii ùn anu micca a pussibilità di esse cumpetitivi cù u tassu di scambiu d'oghje

U presidente Eskinazi hà dettu chì una pruduzzione record di cuttuni di più di 2022 milione di tunnellate hè stata realizata in a stagione 1, è chì l'impurtazioni di cuttuni sò diminuite, è hà dettu: "A causa di a recessione in u mondu è a riduzzione di ordini, ùn pudemu micca aduprà u nostru vantaghju. in cuttuni. Speremu chì i mercati mundiali tornanu à u so cursu precedente, l'ordine aumenteranu è a pressione nantu à u scambiu diminuirà in i ghjorni à vene. Micca tutti i nostri settori anu a pussibilità di esse cumpetitivi cù u tassu di scambiu d'oghje. Avemu persu a nostra cumpetitività cum'è i prezzi di l'energia in u mondu sò cascati sottu dumane. Se i prezzi di l'energia eranu tagliati à a mità, pudemu mantene a nostra competitività. L'impurtante hè u tassu di scambiu competitivu, u prezzu di l'energia cumpetitiva ". disse.

E pressioni di u Bancu Centrale devenu esse eliminate u più prestu pussibule.

Jak Eskinazi hà dettu: "Credemu chì ùn importa micca quellu chì vene à u putere in l'elezzioni, ascoltemu a nostra voce. U nostru paese deve prutege l'industria tessili. U tassu di scambiu è i prezzi di l'energia deve esse migliuratu. Andemu à ITMA, fiera di machini tessili in Milano in maghju. Ogni annu avemu da rinnuvà e nostre fabbriche per l'investimentu, sta volta andemu à vede ciò chì hè statu fattu. Speremu chì seremu in una pusizioni per fà questi investimenti cù u cumpiimentu di ordini in i mesi à vene. Ùn hè micca pussibule senza investimentu, in u mumentu avemu solu à pruvà à prutezzione di a nostra capitale. Avemu assai prublemi di creditu. Hè imperativu chì i tappi di creditu sò aperti, se no, l'industriale avarà un tempu duru. Vogliu chì e pressioni di u Bancu Centrale sianu eliminate u più prestu pussibule ". hà finitu u so discorsu.

A diminuzione di a tendenza di crescita di Turchia diventerà evidenti in a seconda mità di l'annu

Dopu à a riunione di l'assemblea generale, Dokuz Eylül University Faculty of Economics and Administrative Sciences Department of Economics Lecturer Prof. Dr. Yaşar Uysal, trasmettendu l'attuali sviluppi in l'ecunumia turca è mundiale à l'esportatori di tessili è vestiti, hà dettu: "Avemu intrutu in un periodu di recessione in a globalizazione. Ci hè una dipendenza internaziunale. A suluzione di sta dependenza pò esse righjunali è u bloccu. U Green Deal Europeu metterà in primura l'acquistu. A struttura ecunomica attuale di Turchia ùn hè micca cumpatibile cù l'età. L'industria è l'agricultura di Turchia anu bisognu di cultivà. Ci hè una seria discrepanza trà u mudellu di produzzione è u mudellu di cunsumu. A diminuzione di a tendenza di crescita di Turchia diventerà evidenti in a seconda mità di l'annu ". hà fattu a so valutazione.

Legge tedesca in vigore in materia di appalti

L'avucatu Sevil Eskicioğlu, invece, hè impegnatu à prutege i diritti umani / prevenzione di e violazioni di i diritti umani (travagliu di i zitelli, schiavitù, pruibizione di sindacalizazione, sicurezza di u travagliu, travagliendu in cundizioni chì ùn anu micca cunfurmità cù i normi suciali è u cumplimentu suciale, etc.) in i catene di furnizzioni internaziunali di Germania, unu di i principali mercati d'esportazione di Turchia in l'industria di a moda, hà fattu una presentazione nantu à i prucessi legali in relazione à a lege di a catena di fornitura, u scopu di a lege, i diritti prutetti, u scopu di l'obligazioni. cumu l'imprese turche seranu affettate è u regulamentu di l'Unione Europea (UE).