Ministru Karaismailoğlu: "Ci concentreremu nantu à l'investimenti ferroviari"

U Ministru Karaismailoğlu Ci concentreremu nantu à l'investimenti ferroviari
U Ministru Karaismailoğlu Ci concentreremu nantu à l'investimenti ferroviari

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a riunione di apertura di u Prughjettu per u rinfurzamentu di i servizii di trasportu intermodale in u settore ferroviariu turcu. Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli miranu à aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu internaziunale di merci da 10 volte, è hà nutatu chì anu u scopu di aumentà u numeru di passageri ferroviari à 2035 milioni in 145 è 2053 milioni in 269.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Kemal Bozay, Vice Ministru di l'Affari Esteri è Capu di l'UE, Yunus Emre Ayözen, Capu di Sviluppu di Strategia à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, Burak Aykan, Direttore Generale di l'Unione Europea è Relazioni Estere à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, Delegazione di l'UE in Turchia Capu di u Dipartimentu di Sviluppu Ecunomicu è Soziale Angel Gutierrez Hidalgo de Quintana, u Direttore Generale di TCDD Ufuk Yalçın è u Direttore Generale di TCDD Hasan Pezük è e persone pertinenti anu assistitu.

Karaismailoğlu, in u so discorsu à l'apertura di a riunione, hà dettu chì anu cunnessu ogni angulu di Turchia l'un à l'altru, chì ùn eranu micca soddisfatti di questu è chì anu cunnessu u mondu à Turchia.

Esprimendu chì anu purtatu un investimentu di 2003 miliardi di dollari in Turchia in u periodu 2023-194, Karaismiloğlu hà dettu: "Semu decisi à sviluppà ulteriormente a nostra sfera d'influenza cù e rotte alternative, i corridori di trasportu è e rotte cummerciale chì avemu custruitu. Essendu un pilastru assai impurtante di u Corridor Mediu, avemu aumentatu a parte di a mobilità logistica di u nostru paese. Semu diventati unu di i paesi di sviluppu più veloce in u mondu cù pulitiche è attività chì aumentanu tutti i servizii di trasportu parechje volte. U putenziale pruduciutu è esse pruduciutu da u Corridor Mediu, chì hè una grande mossa per noi per avè una parolla in u cummerciu mundiale, hè evidenti ". disse.

"A parte di e ferrovie in u trasportu internaziunale di merci aumenterà 10 volte"

Enfatizendu chì sempre travaglianu per furnisce canali alternativi à a nazione è à l'ecunumia naziunale, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a nova mossa in questu cuntestu hè u "Corridor di Sviluppu". Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu stabilitu cunnessione da l'Oceanu Indianu à l'Europa, u Mediterraniu, u Mari Neru è u Caucasu, grazia à u corridore chì sarà custituitu di ferrovie è strade da u Portu Fav di l'Iraq in u Golfu Persicu à a fruntiera turca. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Fornendu infurmazioni nantu à l'obiettivi in ​​l'investimenti ferroviari, Karaismailoğlu hà dettu: "Prevemu chì a proporzione di e ferrovie in u trasportu aumenterà più di l'2029 per centu in u 11 è esse circa u 2053 per centu in u 22". disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a parte di a ferrovia in u trasportu internaziunale di merci da 10 volte, è hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà u numeru di passageri ferroviari à 2035 milioni in 145 è 2053 milioni in 269.

Indittendu chì l'investimenti in altri modi di trasportu continuanu, Karaismailoğlu hà fattu a valutazione seguente:

"In u risultatu, a parte di e ferrovie in u trasportu di merci aumenterà più di 2019 volte da u 2053 à u 7. Queste cifre significanu ancu una riduzione significativa di l'emissioni di carbonu. Di sicuru, dendu l'impurtanza dovuta à i nostri investimenti in altri modi di trasportu, continueremu i nostri sforzi per furnisce u nostru paese cù una opportunità di trasportu più sustenibile, sicura, ecologica, accessibile, cumpleta, rapida è tecnologicamente più innovativa cù un novu, veloce. è infrastruttura comoda. In u 2053, a nostra reta di ferrovia aumenterà da 13 mila 22 chilometri à 28 mila 590 chilometri. U numeru di pruvince cù cunnessione di treni à alta velocità aumenterà da 8 à 52. Cù i nostri investimenti di circa 2053 miliardi di dollari finu à u 190, a cuntribuzione di u settore à u nostru redditu naziunale supererà 2053 trilione di dollari finu à u 1, purtendu più di 5 volte u valore d'investimentu à u nostru paese. Inoltre, furniremu 2 trilioni di dollari in produzzione è 28 milioni di persone in impiegu ".

"Cù a liberalizazione chì avemu principiatu nantu à e ferrovie, avemu alluntanatu a strada per u settore privatu per operà treni di passageri è di merci".

Beneficiendu da a situazione geografica unica di Turchia in u futuru, hè destinatu à diventà un centru globale è regiunale in logistica è à migliurà ulteriormente e rete di terra, ferrovia, mare, aeree è di cumunicazione in un modu ecunomicu, efficace, efficiente, sicuru, amichevule à l'ambiente è. Enfatizendu chì u sviluppu hè a so priorità principale, Karaismailoğlu hà dettu:

"Cum'è l'autorità regulatoria di u settore è l'autorità di sicurezza naziunale, cuntinuemu à travaglià in a legislazione in linea cù l'acquis di l'UE in u nostru Ministeru per chì l'operatori in u settore ferroviariu liberalizatu ponu furnisce servizii in un ambiente cumpetitivu ghjustu è sustenibile. Cù a liberalizazione chì avemu iniziatu in e ferrovie, avemu alluntanatu a strada per u settore privatu per operare treni di passageri è di merci. In questu cuntestu, avemu autorizatu 3 cumpagnie cum'è operatori di treni di passageri è 4 cumpagnie cum'è operatori di treni di merci. In u 2022, u 38,5 per centu di u totale di 16 milioni di tunnellate di merci nantu à e ferrovie era purtatu da operatori di treni ferroviari privati. Per aumentà ulteriormente a parte di u trasportu nantu à a ferrovia, i nostri sforzi per riduce l'investimentu è i costi operativi è per rende attrattiva u trasferimentu di carichi terrestri à e ferrovie cuntinueghjanu ".

"Aumenteremu a cumpetitività glubale in u settore di u trasportu"

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu intermodale cù u "Progettu di rinfurzà i servizii di trasportu intermodale" finanziatu in cumunu cù l'Unione Europea, in particulare per assicurà u sviluppu di a Turchia in questu campu è per stabilisce un trasportu più ecologicu è còmode. stabilendu micca solu cunnessione naziunale, ma ancu internaziunali, hà dichjaratu u so scopu. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Da avà, ci concentreremu più nantu à l'investimenti ferroviari in linea cù preoccupazioni ambientali crescente, obiettivi di emissioni bassu è obiettivi strategichi di Turchia nantu à u Corridor Mediu". disse.

Informendu chì anu scopu di ghjunghje à 2053 chilometri di lunghezza di linea in 28 per questu scopu, Karaismailoğlu hà dettu chì anu u scopu di rinfurzà a capacità logistica è l'efficienza di a Turchia è di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci, grazia à a reta di centri logistichi cunnessi à a ferrovia. cù u prugettu. Karaismailoğlu hà ancu spiegatu chì migliurà l'infrastruttura ferroviaria in modu integratu cù altri modi di trasportu, rinfurzanu u trasportu intermodale, è cusì aumenteranu a cumpetitività globale in u settore di u trasportu.

"A capacità logistica è l'efficienza di u nostru paese serà rinfurzata"

Ayozen, Capu di Sviluppu Strategy in u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, hà ancu datu infurmazioni nantu à u prugettu.

Ayözen hà dettu: "U Prughjettu di rinfurzà i servizii di trasportu intermodale in u settore ferroviariu turcu hè di grande impurtanza per l'integrazione di u trasportu di merci sia à l'internu sia fora di e fruntiere di u nostru paese. U nostru prughjettu, chì durà 24 mesi cù u Fondu IPA di l'Unione Europea, coprerà 85% di u costu da i fondi IPA è 15% da u budget di u Ministeru. Rinforzeremu a capacità logistica è l'efficienza di u nostru paese è aumenteremu a parte di e ferrovie in u trasportu di merchenzie, grazia à a "rete di centri logistichi cunnessi à a ferrovia" chì rinfurzeremu ulteriormente cum'è u risultatu di u nostru prughjettu. Inoltre, cuntribuiscemu à u sviluppu di l'infrastruttura ferroviaria in modu integratu cù altri modi di trasportu è à u rinfurzamentu di u trasportu intermodale ". disse.

Enfatizendu chì in u scopu di u prugettu, una analisi di a situazione serà fatta in quantu à a dumanda, i servizii è i livelli di l'infrastruttura di u trasportu intermodale in Turchia, a tecnulugia è i mudelli di cummerciale utilizati, è ancu u quadru puliticu, legale è istituziunale. e previsioni di a dumanda seranu presentate.

Ayözen hà aghjustatu chì feranu l'accordi necessarii in l'infrastruttura legale per aumentà a parte di u trasportu di merci ferroviarie trà i modi di trasportu.