OSD publica u secondu rapportu di sustenibilità di l'industria principale di l'automobile

OSD publica u secondu rapportu di sustenibilità di l'industria principale di l'automobile
OSD publica u secondu rapportu di sustenibilità di l'industria principale di l'automobile

OSD, chì hè l'urganizazione ombrella di u settore cù i so membri 13 chì guidanu l'industria automobilistica turca, cuntinueghja i so sforzi per guidà u settore. In questu cuntestu, OSD hà publicatu u primu Rapportu di Sostenibilità di l'Industria Automotive Principale di Turchia è u Rapportu di Evaluazione di u Ciclu di Vita di l'Industria Automobilistica Turca cù i cuntributi di tutti i so membri, sfondendu novi terreni in 2021 durante stu periodu quandu l'industria automobilistica attraversa un cambiamentu radicale.

L'associu hà spartutu cù u publicu u secondu rapportu preparatu in cunfurmità cù i standard di Global Reporting Initiative (GRI), chì include i sviluppi glubale in l'industria automobilistica è a prestazione ambientale, suciale è di governanza di l'industria automobilistica turca cù dati per l'anni 2021. -2022.

"Avemu da aumentà a nostra competitività glubale"

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OSD, Cengiz Eroldu, hà dichjaratu chì l'automobile hè una filiera di l'industria chì face sempre piani à longu andà è enfasi di a sustenibilità, è hà dettu:

"Oghje, a nostra pusizioni glubale hè successu, ma in u mondu d'oghje induve e pulitiche glubale orientate à u clima acceleranu, u rapidu cambiamentu in l'ambiente di u cummerciu mundiale è l'incertezza chì vene cun ellu, è ancu a trasformazione tecnologica determinanu a nostra agenda à longu andà. Avemu assolutamente bisognu di aumentà a nostra cumpetitività à u livellu glubale adattendu à sta trasfurmazioni è gestite i risichi in modu correttu. Pruvemu d'incuragisce tutti i nostri attori in questa direzzione. Cum'è unu di i più impurtanti di i nostri sforzi concreti nantu à questu sughjettu, avemu preparatu u nostru secondu Rapportu di Sostenibilità, u sicondu di quale avemu preparatu quist'annu, chì include u nostru rendimentu ambientale, suciale è di governanza è dati 2021-2022 ".

In u Rapportu di Sostenibilità di l'Industria Principale di l'Automotive, chì hè statu publicatu per a seconda volta, l'ughjettu di contaminazione zero annunziatu da l'UE cù l'Acordu Verdi Europeu è a Produzione Pulita per l'industria di l'automobile in linea cù questu scopu sò stati esaminati sta volta. In u rapportu, a situazione di l'industria automobilistica turca hè stata esaminata in cunfurmità cù i valori limite chì ponu esse ghjunti utilizendu a Direttiva attuale di l'emissioni industriali di l'UE è e migliori tecniche dispunibuli (BAT) per e piante automobilistiche in u scopu di sta direttiva. è i risultati sò stati signalati.

"I nostri impianti sò in competizione cù i so cuncurrenti in Europa"

Dichjarà chì e pulitiche orientate à u clima anu guadagnatu impulsu cù l'Acordu Verdi Europeu, Cengiz Eroldu hà nutatu chì sta situazione pruvucarà a riformulazione di a cumpetitività di i paesi.

Eroldu hà sottolineatu chì, inseme cù l'obiettivi climatichi, i Norme di Produttu è a Trasfurmazione in u Mercatu UE / Turchia, l'Ecunumia Circulare è a Produzione Pulita sò prublemi prominenti per l'industria turca.

Dichjarà chì a competitività di l'industria turca cuntinueghja secondu u Rapportu di Sostenibilità, u presidente OSD Cengiz Eroldu hà cuntinuatu:

"Quandu l'industria automobilistica turca hè valutata secondu i valori limite chì ponu esse ghjunti utilizendu e migliori tecniche dispunibuli (BAT) per i negozi di pittura di l'automobilistica publicate in l'UE in dicembre 2020, si vede chjaramente chì e facilità di OSD i membri sò in cumpetizione cù e facilità in Europa. U nostru rendimentu ambientale cumpete cù e piante in Europa, cù e facilità di l'industria automobilistica principale in u nostru paese sò relativamente novi cumparatu cù e strutture in Europa è l'applicazione di e migliori tecnulugia. Mentre l'installazione di l'automobile in l'UE passanu à questi limiti, cuntinuemu à fà novi investimenti è travaglii di migliuramentu per aumentà a nostra prestazione ambientale in i nostri stabilimenti di produzzione cù u principiu di migliuramentu cuntinuu.

"Riciclemu u 99 per centu di i rifiuti"

Enfatizendu chì l'industria turca hè à un livellu assai bonu in i campi di riciclamentu di rifiuti è efficienza energetica, Eroldu hà dettu: "Quandu avemu vistu i dati cunsulidati di e facilità di fabricazione di veiculi ligeri in u nostru paese, pudemu vede l'usu di l'energia, l'usu di l'acqua. è Semu assai sottu à i limiti di l'UE in a generazione di rifiuti ", disse.

Dichjarà chì u cambiamentu climaticu hè un fattore di risicu impurtante per tutte l'umanità è chì i prublemi ambientali venenu in prima linea trà i risichi glubale, Eroldu hà dettu:

Hè enfatizatu chì se u scopu di mantene u riscaldamentu glubale sottu à 1,5 gradi, stabilitu da l'Acordu di Parigi, ùn hè micca rializatu, a crisa climatica averà cunsequenze ecunomiche, suciali è ambientali assai gravi. Videmu l'ughjetti di l'UE in u 2050 neutrali in carbonu è l'obiettivi di Turchia 2053 Net Zero è Sviluppu Verde cum'è passi impurtanti per luttà contra a crisa climatica. Hè rimarchevule chì a media di i gasi di serra scope 4 è scope 1 per veiculu in l'ultimi 2 anni hè diminuitu da 27,5 per centu. Per ghjunghje u scopu neutrale in carbonu, deve esse assicuratu da a transizione à l'ecunumia circular. U tassu di riciclamentu di i rifiuti in e strutture di i membri di l'OSD hà righjuntu u 99 per centu è questi rifiuti sò purtati à l'ecunumia ".

"Uguaglianza di genere è temi prioritari di l'educazione"

Eroldu hà sottolineatu chì l'OSD è i so membri anu implementatu prughjetti è studii impurtanti nantu à tematiche cum'è l'uguaglianza di genere è l'educazione in cunfurmità cù i scopi di u sviluppu durevule, è hà dettu: "In più di l'impurtanza di l'impieghi, attachemu ancu una grande impurtanza à a cuntribuzione di e donne. impiegati à a nostra ecunumia. U sviluppu socio-ecunomicu di Turchia è a migliione di u statutu di e donne in a sucità sò d'impurtanza vitale. A cuntribuzione di e donne à l'ecunumia hè unu di i prublemi chì l'industria di l'automobile cunsidereghja impurtante in quantu à a sustenibilità ". usatu e frasi.

Dichjarà chì u tassu di l'impiegate femine hè aumentatu di 2022 punti in 2021 paragunatu à 2,3 è hà righjuntu u 12,3 per centu, Eroldu hà dettu: "Quandu l'avemu vistu cum'è un valore assolutu, questu currisponde à un aumentu di 21 per centu. In listessu modu, u numeru di e donne chì travaglianu in u staffu di a gestione media è anziana hè ancu aumentatu è hà righjuntu u 16,2 per centu ". disse.

Inoltre, attinendu l'attenzione à l'impurtanza chì l'industria di l'automobile attache à l'educazione è l'investimentu fattu in e persone, Eroldu hà dichjaratu chì in 2021, i membri di l'OSD anu realizatu una media di 37 ore di furmazione per impiigatu destinatu à u sviluppu prufessiunale è persunale.

"Serà un esempiu per altre industrie"

Eroldu hà dichjaratu chì a prutezzione è u sviluppu di a forza di travagliu qualificata, chì hè unu di i fatturi più impurtanti di a cumpetitività di l'industria di l'automobile, hè di grande impurtanza è hà dettu: "Questa hè a prima priorità di l'industria turca. Cum'è OSD, e priorità di e nostre pulitiche di risorse umane sò di portà impiegati qualificati à u settore cù a gestione di talentu, per creà ambienti di travagliu chì aumenteranu u rendiment di l'impiegati, per assicurà l'ugualità di opportunità è per migliurà continuamente i prucessi di risorse umane.

Enfatizendu chì u Rapportu di Sostenibilità di l'Industria Principale di l'Automotive dà un esempiu ancu per l'altri industrii, Eroldu hà dettu: "Vemu i nostri Rapporti di Sostenibilità, di quale esempi sò assai limitati, cum'è un passu impurtante per a Turchia in l'associazioni rapprisentanti di l'industria automobilistica di u mondu. Credu chì stu rapportu serà un riferimentu multidimensionale chì valuta l'industria di l'automobile, chì hè un settore multi-stakeholder, da tutti l'aspetti.