
Un parcu eolico in terra cun una capacità di generazione di energia à bordu tutale di 550 megawatt hè stata cunnessa à u sistema di energia di a pruvincia di Yunnan in u sud-ovest di a Cina. U stabilimentu in quistione hè statu dichjaratu chì hè u più grande parcu eòlicu operante in u sud-ovest di a Cina. Sicondu a cumpagnia di custruzzione, e turbine aduprate in u prugettu, chì producenu 6,7 megawatts ognunu, sò quelli chì anu a capacità più altu trà i parchi venti situati in e regioni muntose di u paese.
U prugettu hè previstu di mandà 1,4 miliardi di kilowatt-ora d'electricità à u sistema energeticu ogni annu. Sicondu Zeng Xiaohong, General Manager di China Three Gorges Renewables (Group) Co., Ltd Yunnan Branch, sta quantità hè abbastanza per risponde à u cunsumu annuale di l'electricità di 600 XNUMX famiglie.
Stu prughjettu assicurarà l'approvvigionamentu energeticu di u statu cumpiendu a pruduzzione mancante di e centrali idroelettriche, chì contanu per 80 per centu di a capacità energetica totale à bordu, durante i periodi secchi.
Günceleme: 01/04/2023 13:19