Quale hè Temel Kotil, da induve hè uriginale? Temel Kotil Carriera è Premii

Temel Kotil Carriera è Premii
Quale hè Temel Kotil, Originariamente da induve Temel Kotil Carriera è Premii

Temel Kotil (natu 3 dicembre 1959, Rize) hà servitu cum'è Direttore Generale è Vicepresidente di u Cunsigliu Esecutivu di Turkish Airlines trà 2005 è 2016. Hè statu numinatu cum'è Direttore Generale di TAI u 21 ottobre 2016.

Kotil hè natu in u 1959 in u quartieru Araklı di a cità di Gündoğdu in Rize. Hè graduatu da u Dipartimentu di Ingegneria Aeronautica di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU) in u 1983, hà ricevutu u so maestru in "Ingegneria Aeronautica" da l'Università di Michigan in Ann Arbor, USA in 1986, è u so secondu maestru in Ingegneria Meccanica da a stessa università in 1987, in u 1991. Hà finitu ancu u so dutturatu in "Ingegneria Meccanica" à l'Università di Michigan.

Kotil hè statu u fundatore è u manager di l'Aviation and Advanced Composites Laboratories à a Facultà di l'Aeronautica è l'Astronautica di l'ITU trà 1991-93. Servendu cum'è Prufessore Assistente è Prufessore Associatu à a Facultà di l'Aeronautica è l'Astronautica di l'ITU, Kotil hà servitu cum'è Vice Capu di u Dipartimentu è Vice Decanu di a Facultà in 1993-94 in a stessa facultà.

Dopu avè servitu cum'è u Capu di u Dipartimentu di Ricerca, Pianificazione è Coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà servitu cum'è prufissore visitante à l'Università di Illinois in i Stati Uniti in 2001 è dopu hà servitu cum'è Capu di u Dipartimentu di Ricerca è Ingegneria in Advanced Innovative. Technologies Inc. in New York.

Insegna à u Dipartimentu di Ingegneria Meccanica di l'Università di Istanbul. Kotil, chì hè maritatu è hà quattru figlioli, hà parechje ricerche è publicazioni scientifiche.

carriera Turkish Airlines

  • Hà iniziatu a so carriera in THY in 2003 cum'è Assistant General Manager Tecnicu.
  • Hè statu numinatu u General Manager di Turkish Airlines in 2005.
  • In u 2006, hè statu elettu cum'è membru di u Cunsigliu di l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA).
  • In u 2010, hè statu elettu à u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Aerea Europea (AEA).
  • Da u 1 di ghjennaghju di u 2014, hè statu elettu presidente di l'Associazione Aerea Europea (AEA).
  • Da u 21 d'ottobre di u 2016, abbandunò u so travagliu in Turkish Airlines è si unì à TUSAŞ - Turkish Aerospace Industries. Hè statu numinatu cum'è Direttore Generale.

Premii

  • Premiu Speciale Turisticu di Istanbul 2009
  • 2014 Aviation Leader of the Year Award
  • 2014 Airline Strategy Awards - Premiu CEO di l'annu
  • 2015 Ordine austriacu di u Meritu