Rosatom riceve una licenza per u primu SMR terrestre in Russia

Rosatom riceve una licenza per u primu SMR terrestre in Russia
Rosatom riceve una licenza per u primu SMR terrestre in Russia

Federazione Russa Serviziu Federale di Ispezione Ambientale, Tecnulugia è Gestione Nucleare per a custruzzione di un picculu reattore modulare terrestri (SMR) Yakutsk in u Distrittu Ust-Yansky di Yakutia u 21 d'aprile à Rosenergoatom A.Ş, subordinatu di a Cumpagnia di l'Energia Nucleare di u Statu Russu. Rosatom. (Rostekhnadzor) licenza.

U disignu di l'SMR terrestre hè basatu annantu à a tecnulugia russa più moderna. U reattore nucleare raffreddatu à l'acqua utilizatu in u disignu di a nave hè statu sviluppatu adaptendu a Centrale Nucleare Nucleare (NGS) di bassa putenza RITM-200N. Pruvatu in cundizioni d'Articu dure nantu à navi avanzate russe rompighiaccio, i reattori di a serie RITM-200N rispondenu à tutti i requisiti di sicurezza per u disignu mudernu NGS post-Fukushima. I reattori in quistione sò centrali nucleari modulari compacti cù tempi di custruzzione più brevi in ​​paragunà à e grandi centrali nucleari.

U direttore generale di Rosatom, Aleksey Likhachev, hà dettu: "A decisione di Rostekhnadzor hè impurtante per l'industria nucleare globale. Permette a custruzzione di u primu SMR mudernu basatu in terra in cundizioni duri di l'Articu hè una altra cunferma di a dirigenza indiscussa di e tecnulugia nucleari russe. I travaglii di pre-custruzzione sò attualmente in corso in u stabilimentu di Ust-Kuyga. Più di 2 80 tunnellate di carica hè digià stata consegnata à u situ, cù circa 38 travagliadori è 200 pezzi di equipaggiu operativu attualmente in situ. U scopu di i studii cresce ogni ghjornu. U primu SMR terrestre in u mondu cù u RITM-2028N hè previstu per esse cumissioni in XNUMX ".

Rosatom, chì hà finitu i so studii di ingegneria finu à a data, hè stata cuncepita in anticipu per u Yakutsk SMR. A fase preliminare di a custruzzione di strutture infrastrutturali fora di u situ è ​​​​campu per i travagliadori hè iniziata.

U sviluppu integratu di l'Articu di Russia hè una di e priorità strategiche naziunali. Aumentà u trafficu di carichi nantu à a Ruta di u Mari di u Nordu (NSR) hè di grande impurtanza per risolve i prublemi ligati à u trasportu è a spedizione di carichi. Stu corridore logisticu hè sviluppatu attraversu u trasportu regulare di carichi, a custruzzione di novi rompighiacci nucleari è a mudernizazione di l'infrastruttura cunnessa. Rosatom hà un rolu attivu in questi studii.

A crescente dumanda glubale di SMR terrestri hè evidenti in u globu. A prisenza di prughjetti di riferimentu in u paese permette à Rosatom di mantene un dialogu attivu cù i clienti stranieri.