U 23 anniversariu di u 103 d'aprile hè statu celebratu in Taksim

U terzu anniversariu d'aprile hè statu celebratu in Taksim
U 23 anniversariu di u 103 d'aprile hè statu celebratu in Taksim

U presidente di l'IMM è u candidatu à u vicepresidentu di l'Alliance Nation Ekrem İmamoğluhà assistitu à a ceremonia ufficiale tenuta à u Monumentu di a Republica di Taksim in u 23u anniversariu di u 103 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. Dicendu: "Vogliu una festa più forte, più entusiasmu è più tangibile cù a participazione di e persone di tutti i livelli di u nostru statu", İmamoğlu hà dettu: "Vogliu una Turchia induve nimu di i nostri figlioli esiste in inuguaglianza, ma in ugualità tutale. Ùn hè micca chì alcunu di i nostri figlioli sò criati in modu diversu l'un à l'altru, à u cuntrariu, vogliu un paese chì dà ogni opportunità à ognunu di i nostri figlioli in stu paese, cum'è l'uppurtunità chì ci hà datu a Republica ".

Candidatu à u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM) è u candidatu à u vicepresidentu di l'Alliance Nation Ekrem İmamoğluhà assistitu à a ceremonia ufficiale tenuta à u Monumentu di a Republica di Taksim in u 23u anniversariu di u 103 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. A parte ufficiale di a cerimonia hè finita cù a deposizione di una corona, un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale da u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale, Levent Yazıcı. Dopu à a fine di a ceremonia ufficiale, İmamoğlu abbandunò a corona İBB, chì hè stata purtata cù a squadra di polizia, à u Monumentu di a Republica. Dopu à İmamoğlu, ghirlande di partiti pulitichi è organizzazioni non governamentali anu pigliatu u so postu intornu à u munumentu. Meyra Mendi, 7th studiente di Martyr Anıl Kaan Aybek Secondary School, hà recitatu ancu u poema di M. Necati Öngay "U gustu di a sovranità" in a ceremonia.

"VUGU A OGNI FIGLIO UN PAESE CHE DAI OGNI OPPORTUNITÀ IN PAESE"

İmamoğlu hà ancu fattu a so valutazione di u 23 d'aprile davanti à u Monumentu di a Republica. Dicendu "Felice 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli", İmamoğlu hà dettu:

"Di sicuru, vogliu chì serà un festival in quale e persone di tutti i livelli di u nostru statu participà in una manera più forte, più entusiasta è più palpabile. Di sicuru, hè l'unica festa in u mondu chì hè stata data à i zitelli cum'è un rigalu. Ma avemu ancu una grande rispunsabilità. Perchè celebremu sta festa in u ghjornu di stabilimentu di a Gran Assemblea Naziunale Turca, induve a sovranità naziunale hè registrata. In fatti, in qualunque uffiziu site, simu in quelli uffizii per via di quella "Suvranità incondizionatamente appartene à a nazione", capitu chì a registrazione di sta festa hè inclusa. Hè per quessa chì vogliu veramente è vogliu celebrà i criteri in queste vacanze, micca una divisione è frammentazione, ma una celebrazione olistica è integrazione cù u populu. In nome di i zitelli, vogliu l'educazione in u megliu modu pussibule. Vogliu una Turchia induve nimu di i nostri figlioli esistenu in inuguaglianza, ma in ugualità tutale. Ùn hè micca chì alcunu di i nostri figlioli sò criati in modu diversu l'una di l'altru, à u cuntrariu, vogliu un paese chì dà ogni opportunità à i nostri figlioli in stu paese, cum'è a Republica ci hà datu. Bone vacanze à i nostri figlioli."

Dopu avè fotografatu ricordi cù i zitelli è i so genitori in a zona, İmamoğlu hà participatu ancu à u prugramma di celebrazione di u 23 d'aprile urganizatu da l'Uffiziu di u Governatore di Istanbul in u Taksim Atatürk Cultural Center Theatre Hall.