MESKI Cumpitatu a Custruzzione di u Centru di Supportu Logisticu di Mezitli

U Centru di Supportu Logisticu MESKI Mezitli hà finitu a custruzzione
MESKI Cumpitatu a Custruzzione di u Centru di Supportu Logisticu di Mezitli

A Direzzione Generale di a Municipalità Metropolitana di Mersin Mersin Water and Sewerage Administration (MESKI) hà aghjustatu un novu à i so investimenti infrastrutturali in 13 distretti. U travagliu di custruzzione di u Centru di Support Logistics di Mezitli hè statu finitu. In questu modu, tutti i bisogni di i citadini sò furniti in l'Unità di Serviziu Tecnicu situatu in u campus.

In u centru, unità di persunale tecnicu è spazii di magazzinu servenu inseme.

In più di l'investimenti infrastrutturali iniziati sottu a guida di Mersin Metropolitan Mayor Vahap Seçer, MESKI cuntinueghja i so sforzi per priservà currettamente i so equipaghji è tutti i so equipaghji. MESKI hà purtatu un novu serviziu di serviziu è magazzinu à Mersin in u scopu di u travagliu di custruzzione cù una quantità d'investimentu di 4 milioni 324 mila lire.

Situatu in a parcella di l'Impianto di Trattamentu di l'Acque Reflue di Mezitli è chjamatu Mezitli Logistics Support Center, u campus hè adupratu cum'è unità tecniche MESKI è zona di magazzinu di magazzinu. U campus, chì serà ancu usatu cum'è MESKI Mezitli Branch Offices, hà un edifiziu di serviziu di 500 metri quadrati è un magazzinu di 400 metri quadrati. In u campus, chì permette à i materiali di scorta per esse guardatu in cundizioni adattati, i bisogni di i citadini sò ancu soddisfatti senza interruzzione.