Antakya Civilizations Choir in scena per a Campagna "One Rent One Home".

Antakya Civilizations Choir on Stage for One Rent One Home Campaign
Antakya Civilizations Choir in scena per a Campagna "One Rent One Home".

A campagna "One Rent, One Home" lanciata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per e vittime di u terremotu hà ancu ricevutu supportu da Antakya Civilizations Choir. I ricavi di u cuncertu chì si terrà à u Kültürpark Open Air Theatre u 15 d'aprile seranu donati à a campagna. Ministru Tunç Soyer"Seremu fiancu à fiancu per ricurdà quelli chì avemu persu è per assicurà chì u restu di noi pò cuntinuà a so vita cù speranza", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja u so travagliu per guarì e ferite di i terremoti, chì l'epicentre era Kahramanmaraş u 6 di ferraghju è hà affettatu 11 pruvince. Cù a campagna « Un affittu, una casa » si risolve u prublema di l'abitazione di e vittime di u terrimotu. In parte di a campagna, Antakya Civilizations Choir, chì hà persu 7 artisti in u terrimotu è parechji di i so membri sò stati salvati da e macerie, urganizerà un cuncertu di sulidarità à u Kültürpark Open Air Theatre u sabbatu 15 d'aprile. U cuncertu, cunduttu da Yılmaz Özfırat è cù a participazione di artisti invitati, principia à 21.00.

"Cantàranu e so canzoni populari per a nostra campagna"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à u cuncertu Tunç Soyer participerà ancu. Ministru Tunç Soyer, "Antakya Civilizations Choir cantarà i so canti folk per sustene a nostra campagna One Rent One Home, chì hè una salvezza per i nostri vittimi di u terrimotu. "Seremu fiancu à fiancu per ricurdà quelli chì avemu persu è per assicurà chì u restu di noi pò cuntinuà a so vita cù speranza", disse.

Tutti i ricavi andanu à a campagna

I biglietti per u cuncertu, à u prezzu di 100 TL, sò stati messi in vendita à birkirabiruyuva.org. Quelli chì ùn ponu micca andà à u cuncertu, puderanu cuntribuisce à sta sulidarità acquistendu un bigliettu senza presenza di 50 TL. Tutti i prufitti di u cuncertu seranu donati à a campagna.

Antakya Civilizations Choir hè in scena per a sulidarità

Antakya Civilizations Choir, chì hè stata fundata in u 2007 è include artisti dilettanti di parechje origini etniche, religioni è sette, urganizeghja cuncerti di sulidarità per guarì e ferite in e cità distrutte da u terrimotu. U gruppu cantarà ancu canzoni in i so cuncerti in memoria di i so membri Mehmet Özdemir, Gizem Dönmez, Hakan Samsunlu, Pınar Aksoy, Fatma Çevik, Müge Mimaroğlu è Ahmet Fehmi Ayaz, chì anu persu in i terremoti.

U coru hè statu numinatu per u Premiu Nobel per a Pace in u 2012 è hà ricevutu u Premiu Speciale di u Ministeru di a Cultura in 2019-2020.