U gruppu ERG hà da custruisce una ferrovia in Serbia

U gruppu ERG hà da custruisce una ferrovia in Serbia
U gruppu ERG hà da custruisce una ferrovia in Serbia

U Gruppu ERG, una di e cumpagnie più stabilite di Turchia, porta avà a so cunniscenza è a so sperienza in i Balcani cù u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara - İzmir. U Gruppu, chì hè statu fundatu in Ankara in u 1966 è hà fattu a so strada à l'esteru in u 2018, realiza novi prughjetti in l'arena internaziunale.

A nova strada di ERG Group, una di e cumpagnie di cuntrattu più stabilite in Turchia, era i Balcani. U Gruppu ERG, chì hè statu stabilitu in Ankara è hà focu annantu à a crescita à l'esteru in l'ultimi anni, si prepara à purtà a so sperienza in i Balcani cù u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, chì attira l'attenzione cù a so durata di più di 503 chilometri è passa per e fruntiere provinciale di Ankara, Eskişehir, Afyonkarahisar, Uşak, Manisa è İzmir.

Mentre u travagliu nantu à u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara - İzmir, chì furnisce impieghi per 10 mila persone è ingressu per 40 mila persone, cuntinueghja, u Gruppu ERG hè statu ancu a scelta di i paesi Balcani. Milorad Dodik, presidente di a Republika Srpska, una di e duie entità di Bosnia è Herzegovina, è ERG International Ltd. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Mustafa Sani Erbilgin hà firmatu u Memorandum of Understanding (MOU) in Banja Luka, a seconda cità più grande di Bosnia-Erzegovina.

A rete ferroviaria Doboj - Tuzla - Zvornik serà migliurata

U presidente serbu Dodik è ERG International Ltd. U memorandum d'intesa, firmatu com'è u risultatu di e negoziazioni trà i rapprisentanti di u Regnu Unitu in l'ultimi dui mesi, hè statu firmatu cù u scopu di sviluppà è migliurà a reta ferroviaria.

In a dichjarazione fatta dopu à a firma di e firme, hè statu dichjaratu chì unu di i scopi di u memorandum d'intesa hè di cuntribuisce à u prugressu di a cooperazione in sviluppu per mezu di a ricustruzzione, l'elettrificazione, a signalizazione è a mudernizazione di a ferrovia Doboj - Tuzla - Zvornik. linea.

Elogi da u presidente Dodik à u gruppu ERG

U presidente serbu Milorad Dodik hà nutatu chì hà apprezzatu l'esperienza internaziunale di u Gruppu ERG cù quale travaglianu, è u so impegnu à utilizà e pratiche più avanzate è risorse sufficienti per sustene u sviluppu ecunomicu di a Republika Srpska.

Studi di Prughjetti sò cuminciati

Dopu à a firma di u memorandum d'intesa à a mità di marzu, i membri di u cunsigliu di direzzione è di l'executive si sò riuniti cù i rapprisentanti di u Gruppu ERG in a riunione tenuta à a Ferrovia di Republika Srpska in Doboj. A seconda riunione, tenuta in Doboj, hè stata tenuta per discutiri i bisogni di e Ferrovie Republika Srpska è u futuru di u prugettu per a rivisione è a ricustruzzione di e sezioni ferroviarie Doboj - Petrovo Novo è Caparde - Zvornik. U prugettu include l'esekzione di e macchine ferroviarie inferiori è superiori, signalazioni, telecomunicazioni è elettrificazione. In u scopu di e discussioni, visiti sò stati fatti à e ferrovie Doboj - Petrovo Novo è Caparde - Zvornik.

U Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir hà ricevutu un premiu

Cumpagnia di u gruppu ERG ERG Construction Ankara, ERG International Ltd. U Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir (AIYHT), realizatu da u partenariatu di Londra è SSB AG Zurich, hè statu premiatu u "Progettu di Trasportu di l'Annu - Sistema Ferroviariu Pesante" à l'Infrastructure Journal Global Awards, unu di e pubblicazioni principali in u mondu di Project and Infrastructure Finance.