U "Mondu Scuru" annantu à Âşık Veysel Incontrerà cù l'audienza per a prima volta

U Munnu Scuru, Dicendu à Asik Veyseli, Incontrerà cù l'audienza per a prima volta
U "Mondu Scuru" annantu à Âşık Veysel Incontrerà cù l'audienza per a prima volta

A cullizzioni di a famiglia, cumprese a maschera presa da u 50u anniversariu di a morte di u grande pueta populari turcu Âşık Veysel, serà esibita in AKM Istanbul. A mostra intitulata "Veysel Goes, his Name Remains" urganizata cù a cuntribuzione di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu, à l'occasione di a dichjarazione di u 2023 cum'è "Annu di Minstrel Veysel" da l'UNESCO, s'incontrerà cù l'amatori d'arte u 7 d'aprile. .

L'apertura di a mostra serà tenuta da u Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Özgül Özkan Yavuz à 14.00 à a Galeria AKM Istanbul.

Curata da Erkan Doğanay, a mostra sarà custituita da e cullezzione famigliali di Nazender Süzer Gökçe è Gürsel Gökçe, membri di a famiglia di Âşık Veysel.

U scopu di portà a vita di Âşık Veysel è interviste, articuli è nutizie cun ellu à a luce di u ghjornu, l'esposizione presentarà fotografie da l'obiettivo di Ara Güler, Fikret Otyam, Ozan Sağdıç, Mustafa Türkyılmaz, Ergun Çağatay è i fotogiurnalisti di l'Agenzia Anadolu. .

I dipinti di Eren è Bedri Rahmi Eyüboğlu è Orhan Peker, a statua di Alper Çınar, a maschera pigliata da a faccia di Âşık Veysel da u pittore Yusuf Toprak quand'ellu hè mortu seranu trà l'opere impurtanti di a mostra.

In l'esposizione, chì riunisce i visitatori cù u libru in 4 volumi "Aşık Veysel in a stampa" preparatu in alfabetu Braille per i disabilità visive, serà ancu presentata a versione audio di u stessu libru interpretata da l'artisti di u teatru.

U "Mondu Scuru" Narrating Âşık Veysel incontrerà l'audienza per a prima volta

U filmu "Dark World", chì riflette realisticamente a vita in Anatolia è cun Âşık Veysel, scontru cù l'audienza per a prima volta in a so forma originale.

L'audienza di u filmu, chì serà trasmessu per a prima volta in una mostra nantu à u pueta folk Âşık Veysel, avarà l'uppurtunità di fighjà a pruduzzione in a so forma intagliata.

Metin Erksan hè u direttore di u filmu di u 1952 chì u so script hè statu scrittu da Bedri Rahmi Eyüboğlu.

E porte di a mostra intitulata "Veysel Goes, His Name Remains" seranu aperte finu à u 23 d'aprile à a Galeria AKM Istanbul per commemorare u grande pueta folk, Âşık Veysel, chì hà parlatu à l'umanità cù u so strumentu è a parolla.

A mostra, chì pò esse visitata gratuitamente in a Galeria AKM Istanbul trà 11.00:19.00 è XNUMX:XNUMX eccettu u luni, serà trasladata à Ankara è Izmir dopu à Istanbul.