U numeru di aeroporti cù u certificatu di accreditazione di carbone di DHMI elevatu à 43

U numeru di aeroporti cù u certificatu di accreditazione di carbone di DHMI aumentatu à e
U numeru di aeroporti cù u certificatu di accreditazione di carbone di DHMI elevatu à 43

43 aeroporti operati da DHMI anu u dirittu di riceve i Certificati di Livellu 1 è Livellu 2 in u scopu di u Programma di Accreditazione di Carbone di l'Aeroportu (ACA) realizatu da u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti (ACI).

In 2021, l'applicazioni sò state fatte per a prima volta da 12 aeroporti è sò stati ricevuti certificati di Livellu 1. Quist'annu, i requisiti riguardanti l'attività di riduzzione di emissioni è altri prucessi realizati in questi 12 aeroporti sò stati cumpleti è i certificati sò stati aumentati à u Livellu 2. Inoltre, l'aeroporti 31 anu dumandatu u prugramma per a prima volta è i certificati di Livellu 1 sò stati ricevuti dopu a fine di i prucessi.

A Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMİ) di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture svolge un travagliu intensivu per minimizzà i danni causati da l'emissioni di carbone à a salute umana è à l'ambiente in l'aeroporti di passageri è di l'ambiente.

In cunfurmità cù u scopu di assicurà u funziunamentu di l'aeroportu sustenibile cù e misure pigliate contr'à u riscaldamentu glubale è u cambiamentu climaticu, realiza studii per riduce u cunsumu d'energia è di risorse naturali.

Questi sforzi ecologichi è sustinibili, chì sò trà e priorità di DHMİ, sò ancu apprezzati da l'autorità internaziunali. Cù u travagliu realizatu in u scopu di u Prughjettu di l'Aeroportu Senza Carbone, iniziatu in cunfurmità cù e pulitiche ambientali è sustenibili di DHMİ, l'attività destinate à a gestione è a riduzione di emissioni di carbone sò realizate in aeroporti.

In questu sensu, l'attività realizate sò documentate in u scopu di u Programma di Accreditazione di Carbon di l'Aeroportu (ACA) realizatu da u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti (ACI). Ci hè più di 400 aeroporti certificati in totale trà l'Operatori di l'Aeroportu Membri ACI à una scala globale, è DHMI hè diventatu l'Operatore di l'Aeroportu cù u più certificati cù 43 aeroporti. I studii per a continuità di sti studii è a riduzzione di l'emissioni di carbonu originate da l'aeroporti sò cuntinuati cun determinazione.