Pagamentu di l'affittu fattu à l'aeroportu di Esenboğa

Pagamentu di l'affittu fattu à l'aeroportu di Esenboğa
Pagamentu di l'affittu fattu à l'aeroportu di Esenboğa

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì 25 milioni d'euros, chì hè u 140 per centu di u prezzu di l'affittu di l'offerta di cooperazione publica-privata di l'Aeroportu Esenboğa, sò stati pagati in anticipu u 27 d'aprile.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione in quantu à l'offerta di aumentu di a capacità per l'Aeroportu Esenboğa.

Ricordendu chì l'offerta per a custruzzione di investimenti supplementari per l'aumentu di a capacità di l'Aeroportu Esenboğa è a cuncessione di i diritti operativi di voli domestici è internaziunali, aviazione generale, terminali CIP è i so cumpunenti per leasing, hè stata tenuta u 20 dicembre 2022, Karaismailoğlu hà dettu chì l'offerta più alta in l'offerta hè stata di 560 milioni 500 mila euro cumprese IVA è TAV Airports Holding AŞ.

Ùn ci hè micca garanzia di u passageru in l'offerta

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì TAV, chì hà vintu l'offerta, hà fattu un impegnu d'investimentu di 210 milioni 303 mila 538 euro in a prima tappa, è 87 milioni 242 mila 540 euro in a seconda tappa, per un totale di 298 milioni d'euros.

Dichjarà chì l'accordu di affittu hè statu firmatu trà TAV è a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti Statali di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture u 1 di ferraghju, u ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U periodu d'investimentu di 21 mesi di u prugettu, chì hè statu consegnatu u 36 di ferraghju, hà principiatu. U pagamentu di 90 milioni d'euros inclusa l'IVA, chì hè u 25 per centu di u prezzu di l'affittu, chì deve esse depositatu in 140 ghjorni à u più tardi dopu à a firma di l'accordu di affittu, hè statu fattu in contanti u 27 d'aprile.

AVEREMU PIÙ VOCE IN L'INDUSTRIA AVIATION

Indittendu chì l'offerta di l'Aeroportu Esenboğa mostra a fiducia in l'ecunumia, Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri investimenti in u settore di l'aviazione rinfurzanu ancu di più sta fiducia. Averemu più voce in u mondu in l'industria di l'aviazione chì si sviluppa rapidamente. I nostri investimenti seranu u simbulu di u nostru avvene. U 6 di ferraghju, avemu avutu unu di i più grandi disastri in u mondu. I nostri investimenti è prughjetti cuntinueghjanu durante stu periodu di sfida. Avemu cumpiitu prughjetti inimaginabili unu à unu è li prisentanu à u serviziu di u nostru populu, è continueremu à fà.