U presidente Soyer hà visitatu i Voluntarii di Solidarietà di Izmir in Hatay

U presidente Soyer hà visitatu i Voluntarii di Solidarietà di Izmir in Hatay
U presidente Soyer hà visitatu i Voluntarii di Solidarietà di Izmir in Hatay

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyervisitatu i Voluntarii di Solidarità Izmir in Iskenderun, chì sò stati cù i vittimi di u terrimotu da u quartu ghjornu di u terrimotu. U presidente Soyer hà dettu: "Ci hè bisognu di un mudellu stabile è sustenibile chì hè fundatu. Semu pronti à cooperà in tutte e cose ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu Adıyaman, Kahramanmaraş è Osmaniye, cuntinueghja i so investigazioni è visite in Hatay. Ministru Tunç Soyervisitatu i Voluntarii di u Terremotu di Izmir, chì sò stati cù i vittimi di u terrimotu da u quartu ghjornu di u terrimotu in Iskenderun, una di e regioni più affettate da u grande disastru. U presidente Soyer hà ascoltatu i bisogni di a regione in u locu. Izmir Earthquake Volunteers hà parlatu di u travagliu fattu à u puntu chì anu stabilitu.

"Devenemu parte di sta storia"

Espristendu chì i prublemi ponu esse risolti in un ordine in quale a nazione è u statu sò in tutti, u presidente Tunç Soyer"Hè necessariu di mantene un mudellu fundatu, stabile, sustenibile, una furmazione chì sustenerà tutti questi, cumprese l'educazione, l'alloghju, l'igiene. Se l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) serà una spezia di faro in u futuru di stu paese cum'è in u passatu, avà hè u tempu. A Càmera di i Urbanisti deve esse un pioniere in a pianificazione di e cità. A pianificazione di u futuru di 11 cità hè più degna di TMMOB in questu paese. Cum'è i guverni lucali, diventemu una parte di sta storia. Pigliemu a nostra rispunsabilità. Hè bellu chì sta storia hè stallata cusì. Semu pronti per ogni tipu di cooperazione ", disse.

"Ci hè una grande speranza in questu paese"

Presidente Tunç Soyer"Hè bè chì m'hà invitatu" è cuntinuò e so parolle cusì: "In verità, pudemu dì qualcosa d'altru inseme. Camminate, simu pronti à appiccà daretu à voi. Dicu assai chjaramente, simu pronti à piglià e vostre mani. Semu u guvernu lucale. Ci hè una grande speranza in stu paese. Sta nazione hà avà superatu l'attori pulitichi. E dumande, idee è vuluntà di sta nazione cuminciaru à furmà a vulintà di l'attori pulitichi. Questa hè a mo speranza più grande. Cerchemu di imaginà qualcosa inseme nantu à u futuru. Pensu chì u puntu chì Turchia hà ghjuntu oghje hà una grande speranza ".

Voluntarii di sulidarità in Iskenderun

Izmir Solidarity Volunteers, chì partianu u quartu ghjornu di u terrimotu, cuminciaru à travaglià in Mustafa Kemal Neighbourhood in Iskenderun u 42 di ferraghju cù una squadra di 10 persone. À u tempu, u numeru di vuluntarii inclusi in a squadra hà righjuntu 130. I Voluntarii di Solidarità Izmir anu servitu pranzi caldi per trè pranzi à ghjornu da u quintu ghjornu di u terrimotu. Ogni pastu, circa 2 mila persone prufittà di a sulidarità di pranzu caldu. L'alimentu per 52 persone hè statu sirvutu da a cucina di sulidarità in 312 ghjorni. Inoltre, hè stata creata una infermeria. I sforzi sò stati fatti per furnisce tende per i vittimi di u terrimotu. Più di 400 tende sò state stallate cù u sustegnu di i Voluntarii di Solidarità di Amburgo è altre municipalità, in particulare a Municipalità Metropolitana di Izmir. Finu a data, stufe à 475 famiglie, riscaldatori à 60 famiglie, pacchetti d'igiene à 240 famiglie, è più di 3 pacchi alimentari à 4 famiglie sò stati consegnati finu à a data. Circa 500 camions d'acqua potabile sò stati distribuiti. A sulidarità educativa hè stata iniziata in aula di cuntainer, è sò stati creati spazii per i ghjovani à studià. A sulidarità hè ancu dimustrata per risponde à i bisogni alimentarii è di l'alimentazione di i pruprietarii d'animali chjuchi è grandi.

I Voluntarii di Solidarietà di Izmir anu classificatu i materiali è i supporti necessarii in a regione è i trasfirìu à u centru di raccolta di aiuti di a Municipalità Metropolitana di Izmir, è da quì sò stati consegnati in Iskenderun.