Rapportu publicatu annantu à l'accidentu di trenu, chì hà tombu 57 persone in Grecia

U rapportu nantu à u crash di treni in Grecia hè statu publicatu
Rapportu publicatu annantu à l'accidentu di trenu, chì hà tombu 57 persone in Grecia

In u rapportu preparatu nantu à l'accident di trenu chì hè accadutu u 28 di ferraghju in a regione Tembi di Larisa, in Grecia, hè statu dichjaratu chì a mudernizazione di e ferrovie in u paese era necessariu.

U cumitatu di sperti furmatu da u Ministeru di u Trasportu hà publicatu un rapportu nantu à l'accidentu di trenu chì hà risultatu in a morte di 57 persone.

Mentri enfasi di a necessità di mudernizà e ferrovie in u paese, hè statu dichjaratu chì l'accidentu hè accadutu per una cumminazione di fatturi cum'è l'errore umanu, a mancanza di l'equipaggiu tecnologicu è i prublemi amministrativi.

U rapportu di 228 pagine hà ancu nutatu chì l'Organizazione Ferroviaria Greca (OSE), l'Autorità Regulatoria Ferroviaria è u capu di stazione di Larissa di 59 anni, chì era in prucessu, eranu rispunsevuli.

Apuntendu chì ci sò qualchi prublemi cronichi nantu à e ferrovie, u rapportu hà ancu sottolineatu a necessità di cambiamenti strutturali in a furmazione di i travagliadori ferroviari.

In a regione di Tembi, à u nordu di a cità di Larisa, u 28 di ferraghju, u scontru di un trenu di passageri è di un trenu di merchenzie hà causatu a morte di 57 persone in l'accidentu chì hà deragliatu certi vagoni è brusgiatu i vagoni di fronte.