Bayraktar KIZILELMA Landing Gear Finisce cù successu u so primu volu chjusu

U trenu d'atterrissimu Bayraktar KIZILELMA cumpletta cù successu u primu volu
Bayraktar KIZILELMA Landing Gear Finisce cù successu u so primu volu chjusu

A campagna di prova di volu di l'aviò di caccia senza pilota Bayraktar KIZILELMA, sviluppata da Baykar cù e so risorse, naziunale è urigginali, cuntinueghja in a direzzione pianificata. Bayraktar KIZILELMA hà finitu cù successu i testi di manuvra realizati à alta velocità, pigliendu u trenu d'atterrissimu in u fuselagiu per a prima volta in u Test d'identificazione di u sistema realizatu à alta velocità in u scopu di a campagna.

PROVE DI MANUVRA CHIUSU DI ATTERRU

Bayraktar KIZILELMA, chì cuntinueghja i so testi in u celu, hà cumpletu una altra tappa impurtante in u scopu di a campagna di teste di volu. U primu aereo di caccia senza equipaggiu di Turchia hà cumpletu cù successu i testi di identificazione è di manuvra di u sistema, chì hà realizatu per a prima volta à velocità più elevate cù u trenu d'atterrissimu chjusu, in u Centru di Training è Test di Volu AKINCI in Çorlu, Tekirdağ, u 18 d'aprile. Comu parte di a prova, l'Aviò Naziunale di Combattente Unmanned hà fattu transizioni à alta velocità à bassa altitudine sopra a pista.

A PRODUZIONE IN MASSA INIZIA IN 2024

L'attività di sviluppu è di produzzione di Bayraktar KIZILELMA, chì i dui prototipi sò stati pruduciutu cù successu finu à avà, cuntinueghjanu. Hè previstu di inizià a produzzione di massa di l'aviò da guerra naziunale senza pilota in 2024.

PRIMU VOLU DA TCG ANATOLIA IN 2025

Bayraktar KIZILELMA è Bayraktar TB3 SİHA anu pigliatu u so postu nantu à u ponte di volu di u TCG Anadolu, chì serà a prima nave SİHA in u mondu, in a ceremonia di accettazione di l'inventariu tenuta u 10 d'aprile. Bayraktar KIZILELMA aereo di caccia senza pilota, u sicondu prototipu di quale hè statu pruduttu in a ceremonia, hè previstu di inizià e teste di volu da a nave TCG Anadolu in 2025. Bayraktar KIZILELMA è Bayraktar TB3 SİHA cuntinueghjanu à esse presentati nantu à u ponte di volu di a TCG Anadolu Ship, chì hè stata aperta à u publicu in Istanbul Sarayburnu Port u 17-23 d'aprile.

FLYING IN TIME RECORD

U prughjettu Bayraktar KIZILELMA, chì Baykar hà stabilitu cù 100% di capitale, hà iniziatu in 2021. Bayraktar KIZILELMA, cù u numeru di coda TC-ÖZB, chì hè surtitu da a linea di produzzione u 14 di nuvembre di u 2022, hè statu trasferitu à u Centru di Training è Test di Volu AKINCI in Çorlu. Dopu avè finitu cù successu e teste in terra quì, hà fattu u so primu volu u 14 dicembre 2022. Bayraktar KIZILELMA hà scontru cù u celu in un tempu record cum'è un annu. Hà cumpletu cù successu u Test di Identificazione di u Sistema cù u so quartu volu u 15 d'aprile di u 2023.

TASK CON AUTONOMIA INTELLIGENTE DI FLOTTA

Bayraktar KIZILELMA, u primu aviò di caccia senza pilota di Turchia, realizzerà un cumbattimentu aria-aria cù a so capacità di intelligenza artificiale cù missioni aria-terra. Bayraktar KIZILELMA caccia senza pilota serà un multiplicatore di putenza per a Turchia cù a so visibilità bassa grazia à a so sezione trasversale di radar bassu. Bayraktar KIZILELMA, chì serà una piattaforma chì rivoluzionarà u campu di battaglia cù a so capacità di decollo è sbarcu da i navi à pista corta, hà da piglià un rolu impurtante in missioni d'oltremare grazie à questa capacità è eseguisce compiti strategichi in a prutezzione di u Blue. Patria. Bayraktar KIZILELMA, chì hà un pesu di decollo di 8.5 tunnillati è una capacità di carica di 1500 kg, avarà ancu una alta cuscenza di a situazione cù u radar AESA naziunale. Bayraktar KIZILELMA, chì utilizerà tutte e munizioni sviluppate naziunale, puderà operare cù l'autonomia di a flotta intelligente.

BAYKAR INIZIÀ 2023 CU ESPORTAZIONI

Baykar, cum'è u risultatu di un prucessu cumpetitivu, hà lasciatu i so cuncurrenti americani, europei è cinesi è hà iniziatu 2023 cù u cuntrattu di esportazione per Bayraktar TB370 di 2 milioni di dollari, cù l'accordu firmatu cù u Ministeru di a Difesa di Kuwait.

EXPORT RECORD

Baykar, chì hà realizatu tutti i so prughjetti cù e so risorse da u principiu à l'oghje, hà ottenutu 2003% di tutti i so rivenuti da l'esportazioni da u principiu di u prucessu di R&D UAV in 75. In u 2021, hè diventatu u capu di l'esportazione di l'industria di difesa è aerospaziale, secondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM). Baykar, chì a tarifa d'esportazione era di 2022% in i cuntratti firmati in 99.3, hà fattu esportazioni di 1.18 miliardi di dollari. Baykar, chì hè u più grande esportatore di l'industria di difesa è aerospaziale, hà un fatturatu di 2022 miliardi di dollari in 1.4. Accordi d'esportazione sò stati firmati cù 2 paesi per Bayraktar TB28 SİHA è cù 6 paesi per Bayraktar AKINCI TİHA.