"Miracle Baby" trovu 128 ore dopu à u naufragiu in Hatay riunitu cù a so mamma!

Miraculous Baby Unarthed Hours After the Wreck in Hatay hà riunitu cù a so mamma
"Miracle Baby" trovu 128 ore dopu à u naufragiu in Hatay riunitu cù a so mamma!

Vetin Begdaş, cunnisciuta cum'è "Miracle Baby" è chjamata Gizem da l'infermiera, chì hè stata scuperta 128 ore da e macerie in Hatay, chì hè stata affettata da u terrimotu centratu in Kahramanmaraş, hè stata consegnata à a so mamma in Adana 3,5 ghjorni dopu da Derya Yanık. , u nostru Ministru di Famiglia è Servizii Suciali.

"Miracle Baby" catturatu in Hatay dopu à i terremoti in Kahramanmaraş hè statu cacciatu 128 ore dopu à u naufragiu. Yasemin Begdaş, a mamma di u zitellu, chì l'infermiera chjamava Gizem, hà sopravvissutu, mentre chì u so babbu è i dui fratelli sò morti.

A pupa di Gizem hè stata presa in custodia in Adana City Hospital dopu chì a prima intervenzione hè stata fatta dopu ch'ella hè stata tirata fora di u naufragio. Hè statu pigliatu sottu a cura di l'istituzione dopu chì ùn hà micca avutu prublemi di salute.

A pupa di Gizem, chì hè stata dopu purtata à Ankara da l'aviò presidenziale, hè stata postu in l'istituzione affiliata à u Ministeru dopu i cuntrolli in l'Hospital di Etlik City.

U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali hà evaluatu i rapporti ricevuti in u scopu di a ricerca di i zitelli non accumpagnati. U Ministeru, chì hà cuntattatu a famiglia dopu à l'esaminazioni, truvò chì a mostra di DNA presa da a famiglia è u zitellu era cumpatibile.

U Ministru Yanik hà accoltu u zitellu in Adana

In questa direzzione, u Ministeru, chì hà pigliatu l'azzione rapidamente per riunite u zitellu Gizem cù a so famiglia, hà purtatu u zitellu à Adana in un aereo privatu da Ankara. U Ministru Derya Yanık hà accoltu u misteru di u zitellu in Adana. U Ministru Yanık hà datu u zitellu, Gizem, à a mamma Yasemin Begdaş, chì era trattata in l'Hospital di Adana City.

U Ministru Yanık, chì hà dettu chì anu assicuratu a riunione di a mamma è u zitellu dopu à 54 ghjorni, hà dettu: "Molte pruvince sò state affettate da i terremoti in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju. Unu di i più affettati di questi hè Hatay. A pupa misterica, chì hè stata trovata 128 ore dopu à u naufragiu da e squadre di ricerca è salvata, hè veramente un miraculu. U fattu chì ellu hà sopravvissutu è ùn avia micca prublemi di salute ci hà affettatu tutti. Dopu chì i primi esami sò stati fatti in u nostru Hospital Adana City, avemu reclutatu Gizem à u stabilimentu di u nostru Ministeru in Ankara ". disse.

"U nostru sustegnu serà sempre cun Gizem"

Spieghendu chì, in u risultatu di a prova di DNA realizata in u quadru di a ricerca di e famiglie di i zitelli non accumpagnati, anu determinatu chì a so mamma era Yasemin Begdaş è cuminciaru à travaglià nantu à a riunione di u zitellu cù a so famiglia, u Ministru Yanık. disse: "U trattamentu di a so mamma cuntinueghja ancu. Ùn ci hè micca prublema in a salute generale. Dopu a so ricuperazione, lasceremu Gizem in a custodia di a so mamma. Ma Gizem hè avà ancu u nostru zitellu. Cum'è u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, u nostru sustegnu serà sempre cun Gizem. hà utilizatu e so dichjarazioni.

U Ministru Yanık hà dettu: "Riunisce una mamma è u so figliolu hè una di e cose più preziose in u mondu".

"Associà in quella felicità era veramente significativu ancu per noi. Vogliu è speru chì Diu li cuncede una vita longa è felice, ch'elli ùn saranu micca separati di l'altri. Chì ci sia sempre bellezza, bontà, prosperità, benessiri è felicità per tutti i zitelli in u nostru paese è in u mondu. Questu hè u nostru desideriu per noi di tistimunià quella felicità ".