Bayraktar Akıncı cù u so missile UAV-230 Hits cù una precisione cumpleta da 140 Km

U missile UAV Bayraktar Akinci colpisce cù un chilometru precisu
Bayraktar Akıncı cù u so missile UAV-230 Hits cù una precisione cumpleta da 140 Km

Bayraktar AKINCI TİHA hà fattu un colpu precisu da 230 chilometri in u focu di prova chì hà realizatu cù u missile İHA-140 sviluppatu naziunale, chì hè statu lanciatu per a prima volta da un aviò.

In u scopu di u Prughjettu Bayraktar AKINCI, realizatu sottu a dirigenza di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, l'integrazione di novi munizioni è sistemi di produzzione lucali in Bayraktar AKINCI TİHA, chì hè statu sviluppatu naziunale è urigginariamente da Baykar, cuntinueghja cù successu.

FULL HIT

U tiru di prova di u missile İHA-230, u primu missile supersonicu aria-terra di Turchia sviluppatu da Roketsan, u venneri 31 di marzu di u 2023, hè statu finitu cù successu. Bayraktar AKINCI, chì hè partitu da u Centru di Formazione è Test di Volu AKINCI in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ, si n'andò à Sinop per fà una prova di focu à longu andà. U missile UAV-230 guidatu KKS / ANS, sparatu da Bayraktar AKINCI in u Sinop Shooting Range, hà culpitu u puntu à 140 chilometri di distanza in u Mari Neru cun un colpu direttu.

A DETERMINAZIONE AUMENTATA

Bayraktar AKINCI TİHA hà righjuntu u so scopu cù un missile supersonicu cum'è parte di u focu di prova. U missile UAV-230, chì hà a so propria putenza di propulsione, serà capace di dimustrà l'efficacità contr'à e mira à chilometri di distanza da TİHA cù a so longa distanza è a so alta rata di colpi. Cusì, a dissuasione di Bayraktar AKINCI hà aumentatu ancu di più, cum'è a munizione chì hà utilizatu hà diversificatu in termini di qualità è quantità.

BAYKAR INIZIÀ 2023 CU ESPORTAZIONI

Baykar, cum'è u risultatu di un prucessu cumpetitivu, hà lasciatu i so cuncurrenti americani, europei è cinesi è hà iniziatu 2023 cù u cuntrattu di esportazione per Bayraktar TB370 di 2 milioni di dollari, cù l'accordu firmatu cù u Ministeru di a Difesa di Kuwait.

EXPORT RECORD

Baykar, chì hà realizatu tutti i so prughjetti cù e so risorse da u principiu à l'oghje, hà ottenutu 2003% di tutti i so rivenuti da l'esportazioni da u principiu di u prucessu di R&D UAV in 75. In u 2021, hè diventatu u capu di l'esportazione di l'industria di difesa è aerospaziale, secondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM). Baykar, chì a tarifa d'esportazione era di 2022% in i cuntratti firmati in 99.3, hà fattu esportazioni di 1.18 miliardi di dollari. Baykar, chì hè u più grande esportatore di l'industria di difesa è aerospaziale, hà un fatturatu di 2022 miliardi di dollari in 1.4. Accordi d'esportazione sò stati firmati cù 2 paesi per Bayraktar TB28 SİHA è cù 6 paesi per Bayraktar AKINCI TİHA.