Nova tappa in a 2ª Unità di Akkuyu NPP

Nova Fase in l'Unità di Akkuyu NPP
Nova tappa in a 2ª Unità di Akkuyu NPP

In l'edificiu di u reattore di a 2a unità di putenza di a Centrale Nucleare Akkuyu (NGS), hè stata stallata a quarta capa di a cunchiglia di prutezzione interna (IKK), unu di l'elementi principali di u sistema di sicurezza di e centrali nucleari.

IKK, custituitu di revestimentu d'acciaio è cimentu speciale utilizatu per sigillà l'edificiu di u reattore, assicura a prutezzione di l'edificiu di u reattore.

Cù un raghju internu di 22 metri, una altezza di 8 metri è un pesu di più di 144 tunnillati, hà pigliatu 3 mesi per installà a capa. A stallazione hè stata realizata cù a gru di camion Liebherr LTM 13000, una di e grue crawler Liebherr LR-1300 più putenti in u mondu, è dui dispusitivi idraulichi. Per a stallazione di a capa, hè stata sviluppata una traversa speciale chì prutegge a struttura prefabbricata da a deformazione durante u muvimentu di a gru.

Sergey Butskikh, Primu Direttore Generale Diputatu è Direttore di l'Opere di Custruzzione di Akkuyu NPP, chì hè in custruzzione, hà dettu u seguente nantu à u travagliu finitu: "Un elementu impurtante di u bastimentu di u reattore hè u bastimentu di prutezzione internu, chì hè custituitu da strutture di diverse forme. . A quarta capa hè l'ultima di e strutture cilindriche. Allora, u prucessu di assemblea di a cupola, chì hè prevista per esse stallatu questu veranu, accuminciarà. I nostri anni di sperienza ci risparmianu tempu è maximizeghja l'usu di e risorse dispunibili. In seguitu, prughjemu di saldarà u terzu è u quartu strati, rinfurzà è assemble e parti incrustate, cumprese l'elementi di u trasportu è u persunale di serratura.

L'edificii di reattori di e unità di putenza in Akkuyu NPP sò dotati di cunchiglia doppia di prutezzione. A cunchiglia di prutezzione esterna di cimentu rinfurzatu hè pensata per resiste à terremoti finu à a magnitudine 9, tsunami, uragani è cumminazzioni di fattori esterni estremi.