ABB hà iniziatu i travaglii per Birlik e-Sports Center in a capitale

U travagliu hà iniziatu per ABB Başkente Birlik eSports Center
ABB hà iniziatu i travaglii per Birlik e-Sports Center in a capitale

Pigliendu l'azzione per portà un novu centru di e-sport in a capitale, a Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) hà iniziatu i travaglii di mantenimentu è riparazione in l'edificiu inattivu di u Centru di Educazione in u Distrettu di Çankaya Birlik.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà iniziatu un travagliu detallatu di mantenimentu è riparazione in l'Edificiu di u Centru di l'Educazione, chì hè statu inattivu per anni in u Distrettu di Çankaya Birlik, trasformerà l'edificiu di sette piani in un centru di e-sports per i ghjovani di a Capitale.

Annunziando l'iniziu di u travagliu per u novu centru di e-sports nantu à i so cunti suciali, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu:

"Continuemu à aumentà i centri di e-sport in a Capitale di a Tecnulugia. Damu vita à a struttura inattiva in Birlik Mahallesi è a trasfurmemu in un centru di e-sport. A capitale guidarà u cambiamentu in l'era di l'informazione, simu determinati.

Sustenendu a ghjuventù di a Capitale cù i so centri tecnologichi è imprenditoriali, ABB cuntinueghja à piglià passi per l'e-sports, chì attrae una grande attenzione da i ghjovani in u mondu sanu.

A Municipalità Metropolitana, chì hà purtatu un centru di e-sports custruitu nantu à una superficie di 1000 metri quadrati à u distrittu di Çubuk, purterà ancu u sicondu centru di e-sports d'Ankara à Birlik Mahallesi. A facilità, chì hè prevista per esse unu di i centri di e-sports più muderni è tecnulugichi di a cità, servirà à i dilettanti di u mondu digitale.

In u centru di e-sports custruitu nantu à una superficie tutale di 5 mila 395 metri quadrati; Hè previstu chì ci sarà una sala di ghjocu individuale cù una capacità di 25 ghjucatori, una sala di studiu di gruppu cù una capacità di 4 5 ghjucatori, una sala multifunzione cù una capacità di 86 utilizatori, una sala di cuncorsu di ghjocu cù una capacità di 72 utilizatori, un studio di trasmissione in diretta è una cafeteria.

In l'edifiziu, chì hà un disignu mudernu, i ghjucatori di e-sport dilettanti o prufessiunali puderanu participà à tornei naziunali è internaziunali, è ancu parechji avvenimenti tecnologichi.