ABB hà ospitatu e selezzione di e squadre naziunali di u Campionatu Turcu è Europeu di Arm Wrestling

ABB hà ospitatu e selezioni di a squadra naziunale di u Campionatu Europeu di Arm Wrestling in Turchia
ABB hà ospitatu e selezzione di e squadre naziunali di u Campionatu Turcu è Europeu di Arm Wrestling

A Municipalità Metropolitana d'Ankara hà accoltu u "Campionatu di Turchia Arm Wrestling è Selezioni di Squadra Naziunale di Campionatu Europeu" urganizatu da a Federazione Turca di Culturismo, Fitness è Arm Wrestling. Mentre chì l'atleti chì anu sudatu in l'Atatürk Indoor Sports Hall si battevanu ferocemente, i medaglie sò stati dati à i vincitori.

Cuntinuendu à sustene l'sport è l'atleti in a capitale, a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à sustene tutti i rami di u sport.

U Dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù è di i Sportivi hà ospitatu u "Campionatu di l'Armata Turca è a Selezzione di a Squadra Naziunale di u Campionatu Europeu" urganizata da a Federazione Turca di Culturismo, Fitness è Arm Wrestling.

ATLETI PARTECIPATI DA TUTTA TURCHIA

Atleti di tutta a Turchia anu participatu à a cumpetizione in Atatürk Sports Hall. atleti; Medaglie sò stati dati à i vincitori di a cumpetizione, in quale anu battutu duramente per esse inclusi in a squadra naziunale di u Campionatu Europeu chì si terrà in Moldavia.

Dichjarà chì continuanu à sustene l'sport è l'atleti cum'è Erdal Demir, direttore di a filiera di i servizii di u dipartimentu di i servizii di u dipartimentu di i servizii di u dipartimentu di i servizii di u dipartimentu di a municipalità metropolitana di Ankara, hà dettu: "Semu felici d'ospitu u Campionatu Turcu di Arm Wrestling è e competizioni di selezzione di a squadra naziunale di culturismo turcu, fitness. è Federazione di Arm Wrestling. . Cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara, vulemu successu à l'atleti è u cumitatu tecnicu chì participanu à e competizioni ".

AMICA DI SPORTI È ATLETI : ABB

Niyazi Kurt, presidente di a Federazione Turca di Culturismo, Fitness è Polsu, hà ringraziatu à a Municipalità Metropolitana di Ankara per u so sustegnu à u torneu è hà dettu: "Quest'annu, organizemu u Campionatu Turcu di Arm Wrestling è a Selezzione di Squadra Naziunale di Campionatu Europeu in Ankara, chì sò inclusi in u prugramma di attività di a federazione. Cerchemu di determinà a squadra naziunale chì participà à u Campionatu Europeu chì si terrà in Moldavia l'8-18 di ghjugnu. I nostri atleti di 68 pruvince anu participatu à a cumpetizione.Ci hè una altra situazione chì ci face felici. I nostri atleti di a regione di u terrimotu anu participatu ancu à e nostre competizioni. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara è Mansur Bey ".

L'atleti chì sò ghjunti in Ankara da tutta a Turchia è anu participatu à a cumpetizione per participà à a squadra naziunale in u Campionatu Europeu anu ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Ankara per u so sustegnu cù e seguenti parolle:

Selcan Cansever: "U torneu hè assai bonu, a participazione hè assai alta ... In più di a lotta di braccia, aghju participatu à tornei di pugilatu prima. Mi piacerebbe chì più tornei cum'è questu sò urganizati ".

Seyfi Ozbey: "U mo scopu hè di esse u primu in u torneu. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara ".

Esma Cam: "Aghju participatu à u torneu per esse in a squadra naziunale in u Campionatu Europeu. Aghju vintu u primu postu è aghju fattu novi amici durante u torneu ".

Oktay Okcu: "Aghju participatu à u torneu per esse sceltu per a squadra naziunale. Spergu chì averaghju successu ".

Melissa Ozdemir: "Venu da Gaziantep Nurdağı. Aghju unitu à u torneu per ricuperà da l'effetti di u terrimotu. Hè stata a mo motivazione. Mi piaceva ancu assai Ankara ".

Hasan Özdemir (Taekwondo è Trainer di Braccia): "Venu da Gaziantep Nurdağı. Aghju persu a mo moglia è a nipote in u terrimotu. Aghju participatu à u torneu cù a mo figliola per cunnette i nostri atleti à a vita è migliurà a so morale. U bracciu hè u nostru sportu ancestrali, i nostri ghjovani mostranu ancu un grande interessu. Li auguru successu à tutti ".