Prughjettu speciale per i zitelli da ABB: Biblioteche di ghjoculi stabilite

Prughjettu Speciale Biblioteche di ghjoculi per i zitelli stabilitu da ABB
L'ABB hà stabilitu un prughjettu speciale di biblioteche di ghjoculi per i zitelli

Cuntinuendu u so travagliu in cunfurmità cù a cunniscenza di u municipalismu suciale, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà implementatu una applicazione "adatta à i zitelli" inseme cù l'Associazione Toy Library.

"Biblioteche di ghjoculi" sò state aperte in i Clubs per i zitelli Altındağ, Ahmetler, Batıkent, Mamak è Sincan affiliati à u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia. Grazie à u prugettu; I zitelli chì ùn anu micca accessu à i ghjoculi sò furniti cù ghjoculi.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà implementatu un altru prughjettu per i zitelli chì vivenu in a capitale.

U Dipartimentu di i servizii di e donne è di a famiglia hà purtatu una "Biblioteca di Giocattoli" à Ankara in u scopu di a so cooperazione cù l'Associazione di Biblioteche di Giocattoli.

U PUNTU DI AUMENTA L'ABITUDINI DI SPARTA

Ricevendu donazioni di ghjoculi attraversu a so campagna, ABB hà separatu è imballatu questi ghjoculi è hà stabilitu Biblioteche di ghjoculi in Ahmetler, Altındağ, Batıkent, Mamak è Sincan Children's Clubs.

Grazie à e Biblioteche di ghjoculi, chì ùn sò micca sfarente di l'operazione di una biblioteca, i zitelli chì ùn anu micca accessu à ogni ghjoculu chì volenu per ragioni ecunomiche ponu cumprà un ghjoculu di a so scelta è piglià a casa per 2 settimane. À a fine di u periodu, u zitellu chì porta è dà u ghjocu pò piglià un novu ghjoculu è parte.

U prugettu, chì hà da scopu di permette à i zitelli di ghjucà cù i ghjoculi ch’elli volenu, hà da scopu di dà à i zitelli l’abitudine di spartera è di cuscenza di a rispunsabilità da a prima età.

Nutendu chì e biblioteche di ghjoculi operanu in 5 centri per avà, u Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia Dr. Serkan Yorgancılar hà dettu: "I nostri figlioli d'Ankara piglianu i ghjoculi da questi centri è ghjucanu cun elli in casa per un pocu tempu, è poi li lasciaranu. "Furneremu servizii in u stessu formatu cum'è una operazione normale di biblioteca", disse.

Dilara Tuğrul, Membru di u Cunsigliu di l'Associazione Toy Library, unu di i sustenitori di u prugettu, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Grazie à a nostra cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu stabilitu "Biblioteche di ghjoculi" in 5 Clubs di i zitelli. Da quì, permettemu à i zitelli di ghjucà cù i ghjoculi è ancu intruduce à l'attività artistiche. "Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu".

A CAMPAGNA DI DONAZIONE CONTINUA

Mentre chì e donazioni di ghjoculi cuntinueghjanu à esse ricevute in u scopu di u prugettu, i citadini chì volenu sustene; Puderanu donà andendu à i Clubs di i zitelli Ahmetler, Altındağ, Batıkent, Mamak è Sincan.