Supportu di Fertilizanti Liquidi da ABB à Agricultori in Kahramanmaraş

Supportu di Fertilizanti Liquidi da ABB à Agricultori in Kahramanmaraş
Supportu di Fertilizanti Liquidi da ABB à Agricultori in Kahramanmaraş

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) hà cuminciatu à distribuisce fertilizzanti liquidi à i agricultori affettati da disastru in Kahramanmaraş. 5 carichi di 400 mila litri di fertilizzante liquidu organominerale, chì BelPlas AŞ, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB), hà stabilitu prima di e vacanze, ghjunghjenu à a zona di disastru.

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà annunziatu chì i fertilizzanti liquidi sò ghjunti in a regione è distribuiti, attraversu i so cunti suciali, hà dettu: "Continuemu u nostru sustegnu di sviluppu rurale in a regione di u terrimotu senza rallentà. Dopu à l'insilatu di granu è u sustegnu di l'alimentazione, avemu furnitu 400 mila litri di fertilizzante liquidu à Kahramanmaraş. Ùn ci fermemu micca per assicurà chì tutti i nostri agricultori ricevenu un sustegnu à parità di termini è chì a regione pò esse di novu.

Belplas A.Ş. hè stata creata per sustene l'agricultori impegnati in a produzzione di culturi, per cuntribuisce à u costu di l'inputs agriculi, per migliurà a terra è aumentà a produtividade in a pruduzzioni di culturi. 400 mila litri di fertilizzante liquidu pruduttu da Kahramanmaraş cuminciaru à scuntrà cù u pruduttore domesticu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara avia prima furnitu insilatu di granu è sustegnu di l'alimentazione à l'agricultori è l'allevatori di animali affettati da u terremotu.