Life Water da Izmir à Osmaniye Produttore

Life Water da Izmir à Osmaniyeli Manufacturer
Life Water da Izmir à Osmaniye Produttore

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù i rapprisentanti di e cooperative ch'ellu avia visitatu prima in Osmaniye. Affrontendu e cooperative è i so membri chì anu risortu è cuminciatu a produzzione cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana, u Sindaco Soyer hà dettu: "Noi, cum'è a Municipalità Metropolitana di Izmir, saremu à u vostru fiancu quant'è pudemu".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerL'investigazioni in l'area di u terrimotu cuntinueghjanu. Dopu à Adıyaman è Kahramanmaraş, u presidente si n'andò à Osmaniye, a cui coordinazione generale hè stata fatta da İzmir. Tunç Soyerhà visitatu l'Unità di Coordinazione di Disastru di Osmaniye. U sindaco Soyer, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere da u capu di l'unità, Yusuf İşbitirici, è ringraziatu u persunale di a municipalità chì travaglia in a regione, hà dettu: "Chi si ferma, pisseghja à a porta di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Ci hè un tali tavulinu. Semu assai fieri. Un clima completamente diversu hè statu creatu grazia à voi. Hè una cosa assai preziosa ", disse.

Tessitura tela è mulinu riportatu à a vita

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà visitatu a Cooperativa Agricola Gökçayır è scontru cù i pruduttori. Dopu chì u tappettu di tela è u mulinu, chì sò stati dannighjati in u terrimotu, sò stati messi in opera da a Municipalità Metropolitana di Izmir, a cooperativa s'arrizzò di novu. Dichjarà chì dà un grande piacè per e donne di ripiglià a tessitura di tappeti di novu, u presidente Soyer hà dettu: "Sempre chì produci. Cumpraremu tappeti è sacchetti da voi ", disse. Cù u sustegnu di a pupulazione lucale in a cooperativa, i motivi di tappettu chì anu da spariscia sò stati inquadrati è appiccicati à i mura, è e donne cuminciaru à tesse tappeti. Inoltre, Yaşar Kemal Seed Center hè statu apertu. Dopu à a furmazione, hè statu dichjaratu chì a pruduzzione principia ancu quì.

Gran sustegnu per u burro d'arachide, pasta è imballaggio

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà visitatu a Cooperativa di Sviluppu Agricola Yarbaşı, chì hè stata furnita cù macchinari è supportu di imballaggio da a Municipalità Metropolitana di İzmir per ottene oliu d'arachide è sfracicà. U presidente Soyer, chì hà visitatu u stabilimentu, hà dettu: "A produzzione si ferma quì. Ma a vita cuntinueghja. Hè necessariu di pruduce suluzioni chì permettenu à i nostri pruduttori di cuntinuà a so vita è di vultà à a pruduzzione. Semu quì per ellu. Inseme à u nostru Tenente-Sindaco, simu in cerca di cumu si pò sustene di più a pruduzzione agricula è arricchisce a pruduzzione agricula. Ci hè un pruduttu assai preziosu quì. Peanuts... Forse una parte significativa di a capacità di produzzione tutale di Turchia vene da questa regione. Avemu bisognu di aumentà u valore aghjuntu di l'arachide, furnisce a diversità cù prudutti cum'è pasta, oliu è patatine fritte, è sviluppà a reta di u mercatu. Riceveremu supportu prufessiunale, da u disignu di a marca à u disignu di l'imballu. S'ellu ùn sustenemu micca a produzzione agricula, s'ellu ùn avemu micca allughjatu a strada per questu, s'ellu ùn avemu micca travagliatu per rinfurzà a produzzione agricula, micca solu questu locu, ma ancu u punente di Turchia perderà. A cessazione di a pruduzzione quì significa u nostru impoverimentu tutale. Avemu da perde in tuttu. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, continueremu à sustene quantu pudemu ".

"A fratellanza hè qualcosa di permanente"

U vice-sindaco Mustafa Kaynar hà ringraziatu u sindaco Soyer per u so sustegnu. U presidente Soyer hà dettu: "Ci abbracciate cum'è i vostri fratelli. Per noi, site avà fratelli. U tempu hè necessariu quandu e ferite di u grande disastru ùn saranu micca guariti facilmente. Continueremu à esse cun voi tuttu u tempu. A fratellanza hè una cosa permanente. Vi vedemu u nostru fratellu permanente. Saremu à u vostru fiancu finu à chì pudemu, finu à chì surrisate è tornerete à a vita normale ".

Bahar hà visitatu u zitellu è a so famiglia

U presidente Soyer hà ancu visitatu u zitellu Bahar, chì hè natu dopu à u terrimotu. U sindaco Soyer hà dettu chì seranu sempre cù a famiglia Halaç, chì hà chjamatu u duttore di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Bahar Tek, chì sustene constantemente a mamma durante a nascita di i so figlioli.

Günceleme: 01/04/2023 12:00

Annunci simili