U "ponte di i Martiri di u 15 di lugliu" hè apertu per riduce a carica di trafficu di Adana

U "Ponte di i Martiri di Lugliu" hè apertu per riduce a carica di trafficu di Adana
U "ponte di i Martiri di u 15 di lugliu" hè apertu per riduce a carica di trafficu di Adana

U ponte di i Martiri di u 15 di lugliu, chì riducerà a carica di trafficu di Adana, hè statu messu in serviziu cù una cerimonia tenuta u venneri 28 d'aprile. Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, è Abdulkadir Uraloğlu, Direttore Generale di l'Autostrade, è parechji invitati è citadini anu assistitu à u prugramma assistitu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan via videoconferenza.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì a carica di u trafficu di transitu, chì cunnetta u Mediterraniu Occidentale à l'Anatolia Centrale è l'Anatolia Meridionale à u GAP, hè nantu à e spalle di Adana, è in questu cuntestu, u Ponte di i Martiri di u 700 di lugliu, chì hè 15 metri di lunghezza, hà 23 ponti è 3. Ellu disse chì l'anu apertu per include una ferrovia à 3 corsie cù 6 arrivi è una ferrovia à dui binari.

Esprimendu chì cù u prugettu, chì elimina u pesu nantu à a strada di a cresta di Seyhan Dam, chì hè utilizata da 35 mila veiculi à ghjornu, u trasportu trà u stadiu, l'università, l'uspidale di a cità è altre parti di a cità in a parti nordu di Adana. Hè diventatu assai più faciule, u presidente Erdoğan hà dettu chì u prughjettu di 2 miliardi 340 milioni di lire serà trasferitu à Adana, è chì salverà u nostru paese 286 milioni di lire annu da u tempu è u carburante, è chì riducerà l'emissioni di carbonu di più di 4 mila. tunnellate.

U Ministru Karaismailoğlu, invece, hà dettu chì anu da cuntinuà à firmà parechje opere di trasportu chì anu purtatu a Turchia à una nova era. Dichjarà chì a pupulazione di a cità è a pruprietà di i veiculi anu aumentatu in Adana, chì hà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u paese, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu finitu u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu per riduce a densità di trafficu di i residenti di Adana u più prestu pussibule.