U pruduttore di Adıyaman vole aumentà a tarifa fiscale nantu à l'amandule è noci impurtate

U pruduttore di Adiyamanli vole aumentà a tarifa di l'impositu nantu à l'amandule è i noci impurtati
U pruduttore di Adıyaman vole aumentà a tarifa fiscale nantu à l'amandule è noci impurtate

U presidente di a Camera di l'Agricultura di Kahta, Fatin Rüştü Zorlu Turanlı, hà dettu chì i pruduttori d'amanduli è di noci aspettanu chì u tassu di l'impositu nantu à l'amandule è i noci impurtati sia riarrangiatu è aumentatu.

U presidente Turanlı hà dichjaratu chì se l'accordi necessarii ùn sò micca fatti, i pruduttori duveranu caccià l'amanduli è i noci, è hà dettu:

"I nostri pruduttori d'amanduli è di noci in Adıyaman, a cità di u terrimotu, chì avemu cultivatu cù mille è una prova è chì avemu a voce in a piantazione è a pruduzzione in Turchia, duveranu caccià l'arburi d'amanduli è di noci da questu annu, salvu chì a tarifa di l'impositu nantu l'amandule è i noci impurtati sò riarrangiati è aumentati ".

Dichjarà chì l'impurtanza di l'amandula, chì era di 2017 per centu finu à u 43.2, hè stata ridutta à u 31 per centu u 2017 di marzu di u 15, u presidente Turanlı hà dettu: "In 2021, a tarifa hè stata ridotta à 2 per centu. Per questu causa, i pruduttori di l'amanduli sò diventati incapaci di cumpete cù l'amanduli impurtati, chì pruducenu cù alti inputs. Perchè ancu s'è i costi di input anu aumentatu da 400 per centu, i prezzi domestici di l'amandula è a noce fermanu in u locu ". disse.

U presidente Turanlı hà dettu: "L'amandule è i noci boni importati da l'esteru sò venduti in i mercati in u nostru paese senza sapè in quale cundizioni sò pruduciuti, s'ellu sò vechji, chì droghe sò aduprate è a so qualità". "Questi prudutti anu u putenziale di dannu a salute umana. Stu sbagliu deve esse abbandunatu u più prestu pussibule è decine di millaie di pruduttori d'amanduli è di noci deve esse cunsideratu è prutetti, micca u prufittu di uni pochi di cummircianti stranieri. usatu e frasi.