U Prucessu di Preferenza di Esame Centrale di LGS Iniziatu in Zona di Disastru

U Prucessu di Preferenza di Esame Centrale LGS Iniziatu in a Regione di Disastru
U Prucessu di Preferenza di Esame Centrale di LGS Iniziatu in Zona di Disastru

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà esaminatu l'attività realizate in Malatya in u situ è ​​hà fattu valutazioni nantu à i prucessi d'educazione è di furmazione in a zona di disastru.

U Ministru Özer hà fattu una dichjarazione à a stampa dopu e so investigazioni in Malatya. Enfatizendu chì, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, hà pigliatu ogni tipu di precauzioni per nurmalizà l'educazione dopu à u terrimotu, Özer hà dettu: "Prima di apre e scole, avemu furnitu ogni tipu di supportu per cuntinuà l'educazione in tende è cuntenituri. À u listessu tempu, avemu pruvatu à furnisce ogni tipu di sustegnu in quantu à l'attività psicosociale à i nostri studienti è citadini. In seguitu, avemu sviluppatu un sistema di trè fasi per inizià l'educazione in e nostre scole in a regione. In a prima fase, avemu principiatu l'educazione in Kilis, Şanlıurfa è Diyarbakır, u sicondu mandatu u 1 di marzu. Avemu principiatu l'educazione in Osmaniye, Gaziantep è Adana da u 13 di marzu. Avemu suspesu l'educazione finu à u 27 di marzu in e quattru pruvince più affettate da u terrimotu, à dì Adıyaman, Kahramanmaraş, Malatya è Hatay. U 27 di marzu, avemu principiatu l'educazione solu in i distretti selezziunati, micca in u centru è in tutti i distretti. Per esempiu, avemu principiatu l'educazione in ottu distretti di Malatya, sette distretti di Hatay, parechji distretti di Adıyaman, è dui distretti di Kahramanmaraş da u 27 di marzu, vale à dì a settimana passata.

"Ùn ci hè micca un distrittu in Malatya induve l'educazione ùn hè micca cuminciata"

Dichjarà chì Malatya hà dimustratu un approcciu sfarente, Özer hà dettu: "Comu sapete, avemu lasciatu à i nostri guvernatori di inizià l'educazione da tandu. Da oghje, avemu principiatu l'educazione in 156 scole in tutti i distretti restanti. In altre parolle, ùn ci hè micca un distrittu in Malatya induve l'educazione ùn hà micca iniziatu, ma a priorità hè stata data à e nostre scole, chì anu datu un rapportu solidu da u nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, è sò stati attivati ​​in a prima tappa è l'educazione hà iniziatu rapidamente. . Oghje, avemu visitatu una scola in u distrittu di Battalgazi, induve l'educazione principia. I nostri studienti sò veramente felici di scuntrà i so amichi. "I nostri maestri sò assai entusiasmati". disse.

Dichjarà chì l'educazione indirizza ancu assai spazii intornu à ellu, u Ministru Özer hà dettu chì dunque a normalizazione rapida di l'educazione hè di grande impurtanza in a normalizazione di a vita. Özer hà dettu: "Avemu mobilizatu tutte e nostre risorse per questu scopu. "Avemu ancu furnitu ogni tipu di sustegnu à i nostri studienti per scuntrà cù i so maestri". disse.

Rimarchendu chì ogni tipu di bisogni di i studienti, in particulare in quantu à i libri è a cartoleria, sò soddisfatti da u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u Ministru Özer hà cuntinuatu cusì: "Per d 'altra banda, cum'è aghju dettu, l'educazione hè avà realizata principalmente per via di autobus. educazione in i cinqui distretti di Malatya, perchè ci sò menu studienti.Siccomu l'educazione hà iniziatu in 156 scole, movemu i nostri studienti in questi lochi per chì e famiglie di studienti chì studianu in altre scole ùn affruntà micca difficultà. "Avemu ancu un supportu seriu à i studienti di 8th è 12th in a nostra regione in a preparazione per LGS è YKS".

U Ministru Özer hà nutatu chì circa 129 mila studienti sò stati riuniti cù supportu è corsi di furmazione à 3 mila punti 205 per sustene u prucessu di preparazione LGS è YKS in l'area di disastru, è hà dettu chì e qualifiche è a capacità di tuttu stu supportu continuanu. per esse aumentatu ghjornu per ghjornu.

U Ministru Özer hà dichjaratu chì u prucessu di candidatura per LGS hà iniziatu da oghje, trà 3-13 d'aprile, è hà dettu: "Siccomu i nostri studienti in altre pruvince piglianu automaticamente l'esame in i so propri scole, a so iscrizzione serà fatta automaticamente, ma se i nostri studienti in a regione volenu, ponu applicà in scole in e so pruvince è distretti in a regione, o s'ellu ùn volenu micca, in scole in e so scole, in diverse pruvince. " Puderanu fà l'esame in a regione. scole chì volenu, in u distrittu chì volenu. Vogliu successu à tutti i nostri studienti ".

Indirizzendu à i prufessori chì anu travagliatu cù grande sacrificiu in stu prucessu, Özer hà dettu: "Vogliu sprime a mo gratitudine sincera à i nostri maestri è à i maestri autosacrifici chì sustenenu i citadini micca solu in l'educazione è a furmazione, ma ancu in tutti i campi induve u i citadini anu bisognu di sustegnu è sustegnu ". disse. Özer hà dichjaratu chì i studienti chì anu aperte e scole in a regione sò ancu felici è hà dettu: "Li auguru successu. Spergu chì compie sta educazione assai più forte aumentendu a so resilienza psicologica ". disse.

U prucessu di selezzione di l'esame centrale in u scopu di LGS hà iniziatu per i studienti in l'area di disastru.

U prucessu di selezzione di l'esame cintrali in u scopu di u Sistema di Transizione di u Liceu (LGS) hà iniziatu per i studienti in pruvince induve un statu d'emergenza hè statu dichjaratu per via di u terrimotu. E preferenze durà finu à u 13 d'aprile.

In u scopu di LGS, l'esame cintrali si terrà u 4 di ghjugnu 2023 in tuttu u paese, cumprese e pruvince in a zona di u terrimotu. L'applicazioni d'esame seranu fatte in modu cintrali da u Ministeru u 8-3 d'aprile per tutti i studienti di 13th, eccettu per i studienti stranieri chì ùn sò micca registrati à u sistema di e-School è i studienti in pruvince induve un statu d'emergenza hè statu dichjaratu per via di u terrimotu. .

Tuttavia, grazie à e misure speciali pigliate per i studienti in Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye è Şanlıurfa, induve un statu d'emergenza hè statu dichjaratu per via di u terrimotu, i studienti registrati in queste pruvince saranu capaci di piglià l'esame in altre pruvince se volenu.

I studienti di l'8a in questa situazione puderanu sceglie a cità è u distrittu duv'elli farà l'esame trà 3-13 d'aprile. L'applicazioni seranu fatte attraversu u sistema di e-School.

I scoli induve i studienti chì si trovanu in e pruvince induve un statu d'emergenza hè statu dichjaratu per via di u terrimotu è chì ùn anu micca sceltu una pruvincia o un distrittu farà l'esame seranu determinate da u Ministeru.