Akkuyu hà ottenutu u statutu di "Impianti nucleari".

Akkuyu hà ottenutu u statutu di "Impianti nucleari".
Akkuyu hà ottenutu u statutu di "Impianti nucleari".

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, in u so discorsu à a Prima Cerimonia di Consegna di Combustibile Nucleare di a Centrale Nucleare di Akkuyu, cù un ligame in diretta da u Complex Presidenziale, hà spressu chì a cunniscenza è l'esperienza quì portanu Turchia in diversi posti in u campu nucleare in u futuru.

Dichjarà chì sò inseme oghje per sparte a gioia di una grande mossa chì metterà a Turchia trà i paesi di l'energia nucleare di u mondu, u presidente Erdoğan hà ringraziatu tutti l'invitati, in particulare i partenarii di l'Alleanza Populare, è tutti i citadini à i so schermi chì anu participatu à questu. ghjornu di orgogliu. U presidente Erdoğan hà dettu: "Cù sta cerimonia, simu ancu cumpiendu una prumessa più chì avemu fattu à a nostra nazione". usatu a frasa.

Dichjarà chì anu vistu a consegna di carburanti nucleari à u situ di a pianta, chì hè a tappa prima chì a Centrale Nucleare di Akkuyu hà iniziatu a produzzione, u presidente Erdoğan hà dettu: "Cù a consegna di carburanti nucleari chì venenu per aria è mare à a nostra pianta, Akkuyu hà avà. hà guadagnatu l'identità di una facilità nucleare. Cusì, u nostru paese hà risuscitatu à a liga di i paesi di l'energia nucleare in u mondu, ancu s'ellu dopu un ritardu di 60 anni. disse.

Spieghendu chì oghje ci sò 422 reattori nucleari in funziunamentu in u mondu è 57 d'elli sò sempre in custruzzione, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"L'Unione Europea riceve u 25 per centu di a so elettricità da u nucleare. L'annu passatu, a Cummissione Europea hà accettatu l'energia nucleare cum'è "energia verde" è hà eliminatu l'esitazioni annantu à questu tema. Cù Akkuyu, avemu fattu u nostru paese una parte di sti sviluppi. Vogliu sprime a mo gratitùdine à tutte l'autorità di a Federazione Russa, in particulare u Signore Putin, chì anu sustinutu u nostru prughjettu da u principiu. Felicitate à tuttu u persunale turcu è russu chì hà participatu à a custruzzione di a nostra centrale elettrica è à u prucessu di inizià a produzzione.

"U più grande investimentu cumuni trà noi è a Russia"

Nutendu chì una centrale nucleare cù 1200 reattori, ognuna di i quali hà una capacità di 4 megawatt, hè stata custruita in Akkuyu, u presidente Erdoğan hà spartutu e seguenti valutazioni:

"Cum'è parechji prughjetti impurtanti di Turchia, Akkuyu hè stata implementata cù un mudellu di finanziamentu chì ùn grava micca u nostru budgetu naziunale. Akkuyu hè u più grande investimentu cumuni trà noi è Russia. Stu prughjettu, cù un valore d'investimentu di 20 billion dollars, hè statu cuncepitu è ​​custruitu da ROSATOM, l'istituzione ligata di Russia. Inseme à a custruzzione di u prugettu, a rispunsabilità di i prucessi di mantenimentu, operazione è decommissioning, chì sò di grande impurtanza per e centrali nucleari, appartene à u cuntrattu. Tutte e unità di a centrale elettrica seranu messe in serviziu gradualmente finu à u 2028. U 10% di u cunsumu d'electricità di u nostru paese serà furnitu solu da sta centrale elettrica. Quandu a piena capacità hè attivata, circa 35 miliardi di kilowatt-ora d'electricità seranu prudutte quì annu. Senza dubbitu, ancu cù sta funzione sola, a nostra centrale elettrica meriteghja u titulu di investimentu strategicu cù a so cuntribuzione unica à a sicurità di l'approvvigionamentu energeticu di u nostru paese. Stu prughjettu, chì cuntribuisce 1,5 miliardi di dollari annu à a diminuzione di e nostre impurtazioni di gas naturale, avarà ancu un impattu pusitivu in l'aumentu di u nostru ingressu naziunale ".

Esprimendu chì a cunniscenza è l'esperienza quì portanu a Turchia in diversi lochi in u campu nucleare in u futuru, u presidente Erdoğan hà dettu chì l'ingegneri è i tecnichi chì saranu furmati in Russia in u scopu di u prugettu arriccheranu a forza di forza di Turchia in u campu di u nucleare. putenza. U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì più di 300 ingegneri turchi anu ricevutu furmazione in questu campu in Russia.

"A sicurità hè a nostra prima priorità"

Enfatizendu chì a sicurità hè a so primura priorità mentre a centrale elettrica custruita in Akkuyu hè stata pianificata è implementata, u presidente Erdoğan hà dettu:

"U fattu chì a nostra centrale elettrica ùn hè micca stata affettata da i terremoti di u 6 di ferraghju mostra quantu meticulosamente i nostri ingegneri è travagliadori facenu u so travagliu. A nostra centrale elettrica risponde à i requisiti di l'Agenzia Atomica Internaziunale, u Gruppu Cunsigliu Internaziunale di Sicurezza Nucleare è l'Unione Europea, è ancu a legislazione di u nostru paese in questu settore. In vista di a nostra sperienza in stu prughjettu, spergu chì avemu da piglià l'azzioni u più prestu pussibule per e nostre 2e è 3e centrali nucleari chì pensemu di custruisce in e nostre diverse regioni. Ricorderemu sempre cun gratitùdine a sulidarità dimustrata da e nostre cumpagnie, chì portanu u prugettu Akkuyu è travaglianu cum'è cuntrattuali quì, pruteggendu i nostri vittimi di u terrimotu dopu à u disastru di u 6 di ferraghju. È vogliu sprime u mo ringraziu speciale in nome di a mo nazione per l'uspidale di campu chì a Russia hà stabilitu in Hatay. Vogliu chì a consegna di e barre di carburante nucleari, chì hè l'ultima tappa di a preparazione di pre-produzione di u nostru prughjettu Akkuyu, à u situ di a centrale nucleare serà di novu benefica. In a gioia di a nostra centrale elettrica chì principia a produzzione, offre u mo amore è u rispettu per voi, sta volta per scuntrà in faccia.

In seguitu, a bandiera atomica hè stata alzata per a pace, chì hè u simbulu di Akkuyu hà guadagnatu u statutu di una facilità nucleare.