"ANFA Greenhouse Beypazarı" hà cuminciatu à dà i so primi frutti

"ANFA Greenhouse Beypazarı" hà cuminciatu à dà i so primi frutti
"ANFA Greenhouse Beypazarı" hà cuminciatu à dà i so primi frutti

"ANFA Greenhouse Beypazarı", chì hè stata aperta da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, à a "Cerimonia di Prumuzione di Prughjetti Beypazarı", hà cuminciatu à dà i so primi frutti. Frutti, vegetali è piantini d'arburu cultivati ​​​​in a serra cù una capacità di pianta di 100 milioni sò dispunibuli per i citadini di a Capitale à prezzi accessibili.

A vendita di piantini di frutti è vegetali pruduciuti in a serra stabilita in Beypazarı per sviluppà e piantini acquistati da u pruduttore domesticu è per cultivà novi piante hè iniziata.

Seedlings of many fruits and vegetables grown in the greenhouse, such as tomatoes, capsicum, bell peppers, capia peppers, hot peppers, meloni, angurie è cucumari, sò stati purtati à i citadini di a Capitale à prezzi accessibili.

I citadini chì volenu cultivà ligumi è frutti in u so ortu di hobby o in diverse zone ponu uttene piantini pruduciuti lucali da ANFA Plant Houses o Beypazarı Greenhouse.

I POTTI sò ancu fabbricati

In ANFA Greenhouse Beypazarı-11, chì hà una superficie interna totale di 800 metri quadrati è una zona di produzzione di 16 mila metri quadrati, in più di piantini di verdura è di frutti, sò cultivati ​​​​pianti in vaso.

Un totale di 2 milioni di pepite Kahramanmaraş è piantini di tomate cultivati ​​​​in a serra seranu mandati à a zona di disastru per sustene l'agricultori chì anu avutu difficultà per via di u terrimotu in Kahramanmaraş.