Prima eccitazione di cuncertu in u prughjettu "Arte per ogni zitellu" di Ankara Metropolitan

Prima eccitazione di cuncertu in Ankara Metropolitan Art Project per ogni zitellu
Prima eccitazione di cuncertu in u prughjettu "Arte per ogni zitellu" di Ankara Metropolitan

I zitelli chì ricevenu educazione musicale anu datu u so primu cuncertu in u prughjettu "Arte per ogni zitellu" di a Municipalità Metropolitana di Ankara. I zitelli è i so genitori anu avutu un tempu piacevule à u mini cuncertu in u Centru di Ghjuventù Altındağ.

I zitelli chì sò stati educati in u prughjettu "Art for Every Child", chì hè statu implementatu per intruduce a musica à i zitelli chì vivenu in zone svantaggiate suciali, culturali è ecunomiche di a capitale, anu datu u so primu cuncertu.

In u scopu di u prugettu, i zitelli sò datu una furmazione musicale, cumpresu viulinu, violoncello è coru, da formatori esperti è accademichi. In u scopu di u prugettu implementatu cumuna da u Dipartimentu di i servizii di a donna è di a famiglia di l'ABB è a cumunità di i zitelli è di l'amatori d'arte, i zitelli chì anu ricevutu educazione anu datu un mini cuncertu à e so famiglie.

"U NOSTRE TRAVAIL PÀ I NOSTRI FIGLIA CONTINUARÀ"

Parlendu di u prugettu, u Manager di Filiale di Centri di Vita Famiglia Sinasi Örün hà dettu: "Semu cù i nostri figlioli in u Centru di Ghjuventù Altındağ cum'è parte di u nostru prughjettu "Arte per ogni zitellu". Avemu principiatu stu prughjettu per i nostri figlioli per esse intrecciati cù l'arti. Daranu u so primu cuncertu oghje. Continueremu à travaglià per i nostri figlioli ", disse.

I zitelli è i so genitori, chì eranu entusiasmati per u primu cuncertu, sprimenu i so pinsamenti cusì:

Elif Azra Yildirim: "Oghje faremu un spettaculu di coru. Avemu preparatu per questu spettaculu da circa dui mesi. Sò assai felice d'esse in stu coru ".

Huseyin Taner Cicek: "Sò in u coru per dui mesi. Avemu travagliatu. Cantemu canti è ci divertimu assai. Semu assai entusiasmati ".

Duru Hoscan: "Aghju ghjucatu u viulinu per 4 mesi. Aghju scontru u viulinu quì. Eru assai entusiasmu quandu sò ghjuntu prima. Sò tantu felice ".

Asel Mina Benli: "Ùn aghju mai pensatu chì puderia ghjucà u viulinu. In seguitu, aghju scontru u viulinu quì è decisu chì u viulinu hè un strumentu musicale assai bellu. Mi piace u viulinu ".

Elif Nur Turgut: "Aghju ghjucatu u viulinu per 4 mesi. Sò statu assai entusiasmu è felice da quandu sò ghjuntu quì. Mi piace u viulinu ".

Mirac Efe Altuntas: "Ùn avia mai ghjucatu u viulinu prima. Ùn aghju avutu nunda à fà cù u viulinu. Quì aghju scontru u viulinu per a prima volta. Amu assai ".

Ahmet Ozturk: "Aghju ghjucatu u viulinu per 4 mesi. Mi piace u viulinu. Mi piace ancu dà cuncerti ".

Kamile Hoscan: "U nostru maestru hà guidatu a strada, è avemu unitu cum'è una classe. Semu assai felici. Semu assai felici di avè un tali avvenimentu quì ".