Trenu d'Alta Velocità Ankara Sivas Gratuitu Finu à a Fine di Maghju

Trenu d'Alta Velocità Ankara Sivas Gratuitu Finu à a Fine di Maghju
Trenu d'Alta Velocità Ankara Sivas Gratuitu Finu à a Fine di Maghju

Vicepresidente Fuat Oktay: U nostru presidente hà annunziatu a bona nutizia nantu à e social media. Finu à a fine di maghju, u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas servirà gratuitamente.

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu: U trenu d'alta velocità ùn stà micca in Sivas. Anderete à Erzincan, Erzurum è Kars in trenu à grande velocità. Ùn hè micca abbastanza, andemu à Baku in trenu à alta velocità. I nostri sogni è scopi sò grandi.

A Linea Ferroviaria d'Alta Velocità Ankara-Sivas hè stata messa in serviziu cù una cerimonia tenuta in Sivas u 26 d'aprile di u 2023.

U Trenu d'Alta Velocità parte da Ankara in u primu viaghju; Si firmò in e stazioni Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmadeni, Yıldızeli è ghjunse à Sivas.

Vicepresidente Fuat Oktay, Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Vicepresidente di u Partitu AK Binali Yıldırım, u presidente di BBP Mustafa Destici è u presidente di u Partitu Re-Welfare Fatih Erbakan, u direttore generale di TCDD Hasan Pezük, u direttore generale di trasportu di TCDD Ufuk Yalçın è i funzionari pertinenti in Ankara - Hè ghjuntu à Sivas dopu à Kırıkkale è Yozgat cù a prima spidizioni di Sivas High Speed ​​​​Train.

"U trenu d'alta velocità Ankara-Sivas servirà gratuitamente finu à a fine di maghju"

Parlendu à a cerimonia tenuta à l'occasione di a messa in funzione di u trenu d'alta velocità in a piazza Sivas Cumhuriyet, u vicepresidentu Fuat Oktay hà dettu u seguente in quantu à a messa in funzione di a linea ferroviaria d'alta velocità Ankara-Sivas:

"Avemu ghjuntu à voi usendu a nostra linea di trenu à alta velocità. Vogliu chì a nostra linea di treni d'alta velocità sia benefica per tutte e nostre cità. U nostru presidente hà appena annunziatu a bona nutizia nantu à e social media. Nisuna spesa serà pagata finu à a fine di maghju. Un rigalu da u nostru presidente. Ci hà da piglià 2 ore da Sivas à Ankara è 6 ore à Istanbul. Di sicuru, sta linea ùn finisce micca in Sivas. Andarà à Erzincan. Da quì si estenderà à Kars. Un tali prughjettu si adatta à a cità di Nuri Demirağ, Sivas. U Yiğido, chì sò l'eredi di i Seljuks, cunvene cusì ".

"U trenu d'alta velocità ùn stà micca in Sivas. Andemu à Erzincan, Erzurum è Kars in trenu à grande velocità. Ùn hè micca abbastanza, andemu à Baku in trenu à alta velocità.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, in u so discorsu à a ceremonia in Sivas, hà dichjaratu chì u trenu d'alta velocità ùn stà micca in Sivas, è chì andaranu à Erzincan, Erzurum è Kars in trenu à alta velocità, "Questu hè. micca abbastanza, andemu à Baku in trenu d'alta velocità. Avemu grandi sogni è scopi ", disse.

Nutendu chì sò ghjunti à Sivas in trenu d'alta velocità, Karaismailoğlu hà dettu: "Sivas hè u più veloce. I sogni diventanu una realità. E persone di Sivas è Yigit sò degne di u megliu di tuttu. Correremu senza sosta per fà u megliu per voi ". usatu e frasi.

Indittendu chì ci vulerà 2 ore per andà à Sivas da Ankara è 6 ore da Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu: "E strade si accorciano, e distanze si accorciano, ritorneremo più rapidamente dai nostri amati. Per 21 anni, sottu a guida di u nostru presidente, avemu trasfurmatu tuttu ciò chì hè statu sognu in realità ", disse.

"Lancemu i servizii di treni regionali Sivas-Samsun"

Espristendu chì u trenu d'alta velocità ùn stà micca in Sivas, è chì andaranu à Erzincan, Erzurum è Kars in trenu à alta velocità, Karaismailoğlu hà dettu: "Ùn hè micca abbastanza, andemu à Baku in trenu à alta velocità. I nostri sogni è scopi sò grandi. Avemu solu un prublema, per fà a Turchia u paese principale è putente di u mondu. Avemu travagliatu per ellu per 21 anni, è avemu trattatu parechje cose durante u periodu di stabilizazione di 21 anni. Turchia hè diventata unu di i paesi in crescita più veloce in u mondu facendu l'investimenti ghjusti à u mumentu propiu.

Sottulineendu chì anu aumentatu e ferrovie à 13 mila 200 chilometri è u so scopu hè di aumentà questu à 28 mila chilometri, Karaismailoğlu hà datu a bona nutizia chì u trenu regiunale Sivas-Samsun hà da inizià i so servizii u 27.04.2023.