Antakya Civilizations Choir Incontratu cù Izmiriani à Kulturpark

Antakya Civilizations Choir Incontratu cù Izmiriani à Kulturpark
Antakya Civilizations Choir Incontratu cù Izmiriani à Kulturpark

À u cuncertu urganizatu in u scopu di a campagna "One Rent, One Home" lanciata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per i vittimi di u terremotu, Antakya Civilizations Choir hà scontru cù l'audienza in Kültürpark cù artisti sorpresa. U sindaco Soyer, invitatu à u palcuscenicu da u direttore di coru Yılmaz Özfırat, hà dettu: "Nimu chì vive in queste terre ùn puderà scurdà di stu dulore finu à a fine di a so vita. "Da avà, a mità di noi mancanu", disse.

Antakya Civilizations Choir, chì hà datu un cuncertu di sulidarità per sustene a campagna "One Rent, One Home" lanciata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per e vittime di u terrimotu, hà datu à a ghjente di Izmir mumenti emotivi. U cuncertu di u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir à u Kültürpark Open Air Theatre Tunç Soyer, u vice sindaco Mustafa Özuslu è centinaie di residenti Izmir ascoltavanu. U coru hà cantatu canzoni in memoria di i so membri Mehmet Özdemir, Gizem Dönmez, Hakan Samsunlu, Pınar Aksoy, Fatma Çevik, Müge Mimaroğlu è Ahmet Fehmi Ayaz, chì anu persu in i terremoti. U coru era accumpagnatu da l'artista invitatu Uğur Aslan, chì hà persu parechji membri di a so famiglia in Hatay, è u Coru di Donne Anatolian Izmir. 4 minuti è 17 seconde dopu à l'iniziu di u cuncertu, u coru hà pigliatu una pausa è dumandò: "Qualchissia pò sente a mo voce?" chjamò.

Da avà, a mità di noi manca

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir invitatu da u direttore di coru Yılmaz Özfırat Tunç Soyer Ricordendu chì ci era un grande dulore per via di u terrimotu, disse: "U nostru dulore hè grande. Nimu chì campa nant'à issi tarri sarà capaci di scurdà di stu dulore finu à a fine di a so vita. "Da avà, a mità di tutti noi manca", disse.

Izmir hà realizatu u prughjettu più magnificu in a storia di a Turchia

Yılmaz Özfırat, chì hè u direttore di u coru, hà ringraziatu a ghjente di Izmir chì hè ghjunta à u cuncertu è hà cuntribuitu à a sulidarità è hà dettu: "I vittimi di u terremotu in u Coru di Civilizzazioni Antakya sò stati dispersi in diverse cità di Turchia. Semu vittimi di u terrimotu. Più di 2 mesi sò passati da u terrimotu. Avemu andatu in parechji posti diffirenti in Turchia. Sò ghjuntu à Izmir. Aghju vistu da e vittime di u terrimotu chì aghju scontru in Izmir chì u populu di Izmir hà aiutatu assai persone. Sò statu purtatu fora di i terrimoti in l'ora 8 di u terrimotu. Dicu questu cum'è qualcunu chì stava in a zona di u terrimotu, aghju vistu e squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir à a mo diritta è a manca quandu a ghjente facia un spettaculu è appareva in televisione. Tunç Soyeri diritti ùn sò micca pagati. Fratellu Tunç, sò cuntentu d’avè tù. In u mo parè, Izmir porta u prughjettu più magnificu in a storia di Turchia cù One Rent One Home. Quelli pruvisioni, quelli vestiti, chì Diu ti benedica mille volte. "Fate un tale favore venendu à stu cuncertu oghje chì paghete l'affittu di una famiglia per 3 mesi", disse.

Grazie per a vostra misericordia

L'artista Uğur Aslan, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu "Fratellu Tunç", hà dettu: "U prughjettu chì conducete hè assai preziosu. Ti ringraziu per a misericordia chì mette in u vostru putere. Passemu un periodu induve a sulidarità hè definita. A vita l'hà purtatu à un puntu induve u sughjettu hè oghje umanu, è a natura hà vomitu tuttu ciò chì era ingaghjatu in questu. Aghju realizatu una volta di più chì e cose sò in realtà per esse aduprate, chì e cose da amare sò persone, cose viventi è natura. "Vi dumandu, per piacè ùn amate più e cose", disse.

U coru guarisce e ferite di u terrimotu cù cuncerti

Quelli chì ùn anu pussutu assistisce à u cuncertu ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir anu cuntribuitu ancu à a sulidarità cù l'opzione di u bigliettu senza presenza per un valore di 50 lire. L'ingudu da u cuncertu hè statu trasferitu à a campagna One Rent One Home.

U coru, chì hè statu fundatu in u 2007 cù artisti di diverse religioni è sette per creà un ponte trà e civiltà è cuntribuisce à a prumuzione di l'antica cità di Hatay, si scontra cù l'amatori d'arte in cuncerti di sulidarità per guarì e ferite in e cità distrutte. da u terrimotu. U coru hè statu numinatu per u Premiu Nobel per a Pace in u 2012 è hà ricevutu u Premiu Speciale di u Ministeru di a Cultura in 2019-2020.