Atelier d'animali erranti in Antalya

Atelier d'animali erranti in Antalya
Atelier d'animali erranti in Antalya

Sindaco chì hà assistitu à l'Atelier d'Antalya Stray Animal di a Municipalità Metropolitana Muhittin BöcekDichjarà ch'elli cuntinueghjanu à dà u so megliu sustegnu à u benessiri di l'animali stray, chì sò accettati cum'è un prublema suciale, è per assicurà a pace di a sucetà, "Perchè noi; Semu una cumuna chì ùn si preoccupa micca solu di i prublemi di i nostri cari amichi, ma ancu di i prublemi di e donne, di i zitelli è di i disabili.

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà urganizatu u "Antalya Stray Animal Workshop" per identificà i prublemi di l'animali stray in a cità, per sensibilizà u publicu, per sustene a cooperazione trà altre istituzioni pubbliche, università, organizzazioni non governamentali è amanti di l'animali. L'attellu hà participatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya. Muhittin Böcek, Antalya Chamber of Veterinaris President Murat Karabayoğlu, Turkey Animal Protection Association Antalya Rappresentante Sevda Kıraç, rapprisentanti di l'associazioni, università, camere prufessiunali, istituzioni pubbliche è amanti di l'animali.

Azzione permanente necessaria

Parlendu à l'apertura di l'attellu tenutu in u scopu di l'opere di riabilitazione di a Municipalità Metropolitana per l'animali vaganti, u sindaco Muhittin BöcekDichjarà chì u mondu hè un spaziu di vita cumuna per tutti l'essiri viventi, hà dettu chì cù l'urbanizazione di l'omu, sò sorgiti qualchi prublemi in quantu à a vita inseme cù l'animali vagabondi. Rimarchendu chì l'aumentu di u numeru di l'animali, e cundizioni difficili purtate da l'urbanizazione per l'animali, l'aumentu di l'accidenti di l'animali è a viulenza applicata à l'animali, i prublemi in l'adattazione anu aumentatu, è hà dichjaratu chì hè impurtante implementà misure permanenti per sia a prutezzione di l'animali sia a cuntinuità di a salute publica.

Stray Animals Nursing Home hè in serviziu

Esprimendu chì cum'è Municipalità Metropolitana di Antalya, realizanu studii impurtanti per a prutezzione di l'animali vaganti è a salute publica, u Sindaco Muhittin Böcek, hà dettu: "Avemu finitu a custruzzione di a nostra Casa di Cura Temporanea per l'Animali Stray in standard europei, chì avemu licitatu in marzu 2020, è a messu in serviziu. In u nostru Stray Animals Temporary Nursing Home, chì hà una capacità di 1300 cani è 700 gatti, un totale di 3 cliniche cumprese cat-dog è ortopedia, 1 clinica d'urgenza, 1 clinica k, 1 clinica per cani, 1 clinica post ortopedia, 2 cani infermeria, 1 infermeria di gattu, è in l'ambienti infermeria, i protokolli di trattamentu d'urgenza è di ogni ghjornu sò seguiti. Cù i nostri 7 veiculi di risposta d'emergenza, furnimu un serviziu 2/24 cù 12 veterinari, 3 tecnichi veterinari, 35 tecnichi, 7 guardiani d'animali è curatori di pazienti.

U nostru Supportu Cuntinuerà

Presidente Muhittin BöcekNutendu chì anu da cuntinuà à furnisce u so megliu sustegnu per u benessiri di l'animali stray, chì sò accettati cum'è un prublema suciale, è per assicurà a pace di a sucetà, "Perchè noi; Sapemu l'espiritualità di avè un amore senza rispettu per l'animali è a natura. Perchè noi; Semu una cumuna chì ùn si preoccupa micca solu di i prublemi di i nostri cari amichi, ma ancu di i prublemi di e donne, di i zitelli è di i disabili.

Suggerimenti di suluzione seranu discututi

Dichjarà chì i prublemi sperimentati annantu à l'animali vagabondi è e pruposte di suluzione seranu discututi cù tutti i stakeholder à l'Atelier di l'animali vagabondi di Antalya, u sindaco Insect hà dettu: "In cunsiderà i ghjudizii di valore di ogni segmentu, cumu pudemu creà una cultura di vive inseme in u mondu. quadru di l'amore è u rispettu mutuale seranu discututi è e pruposte di suluzione seranu discututi. U nostru attellu hè diventatu ancu più significativu postu chì u 4 d'aprile hè u ghjornu mundiale di l'animali stray.

Türkiye rispetta l'animali è a natura

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin Böcek In u so discorsu, hà dettu: "Vi abbracciu tutti cun amore, crede chì custruiremu una Turchia più luminosa, più libera è più demucratica, induve i nostri ghjovani è i nostri zitelli fighjanu à u futuru cù speranza, e nostre donne sorrisu, rispettu l'animali, l'ambiente è a natura, inseme in u Seculu II di a nostra Republica. Prumessu à tè!... Una Turchia chì ùn si ferisce micca, prutege i diritti di l'animali è di tutti i viventi, è abbraccia, micca distanze, hè assai vicinu ".

Nomi di l'Esperti Affare Affare

Dopu à u discorsu di apertura, e sessioni cuminciaru. In a prima sessione, intitulata "Presentazioni nantu à i Prublemi", u Veterinariu Erol Karacan, chì travaglia in a Filiale di Antalya di i Parchi Naziunali di Conservazione di a Natura, l'Avucatu Ilgaz Ayça Yaz in nome di l'Associazione Bar di Antalya è u Veterinariu Murat Karabayoğlu, Presidente di a Càmera di Antalya. I veterinari, anu fattu valutazioni nantu à i prublemi ligati à l'animali stray.

Suggerimenti di suluzione Offertu

In a continuazione di a sessione, Mehmet Akif Ersoy University professore di Facultà Veterinaria Prof. Dr. Ali Reha Ağaoğlu, u Veterinariu Özlem Çağırıcı Pear, chì travaglia in a Direzzione Pruvinciale di l'Agricultura è a Foresta, è Sevda Kıraç, Rappresentante di Antalya di l'Associazione Turca di Proteczione di l'Animali, anu ancu fattu dichjarazioni annantu à i prublemi di l'animali stray. Atelier II. In a sessione, i suggerimenti di suluzione sò stati discututi. L'oratore invitatu di u workshop moderatu da Ezgi Gözeger era Yonca Evcimik, un artista prominente cù i so travaglii nantu à i diritti di l'animali.