L'aritmia pò purtà à l'allargamentu di u core è a fallimentu

L'aritmia pò purtà à l'allargamentu di u core è a fallimentu
L'aritmia pò purtà à l'allargamentu di u core è a fallimentu

Prof. da u Dipartimentu di Cardiologia di l'Hospital Memorial Şişli. Dr. Sabri Demircan hà datu infurmazioni nantu à i disordini di u ritmu cardiacu è i metudi di trattamentu.

A lagnanza più cumuna in arritmia hè palpitazioni.

U prufessore duttore hà dettu chì u disordine di u ritmu, chjamatu ancu arritmia, hè a disrupzione di u ritmu di u core. Dr. Sabri Demircan hà dettu: "L'aritmia pò esse in forma di una diminuzione di u pulsu (bradicardia) o un aumentu di u pulsu (tachycardia). Pò esse ancu vistu cum'è una palpitazione chjamata extrasystole, chì hè cunnisciuta cum'è misfire in a sucetà è hè una causa assai cumuna di lagnanza. A prima lagnanza di i pazienti cun arritmia hè palpitazioni. I palpitazioni sò definiti cum'è u sintimu di battimentu di u core di una persona, è u core pò batte lentamente, forte, veloce o irregularmente. I palpitazioni ponu accumincià è finiscinu di colpu, indipendentemente da u muvimentu, mentre u paci hè in riposu. Sicondu u tipu è a gravità di l'aritmia, ponu esse osservati lagnanza, cum'è pressione di sangue, debule, fatigue è ancu svenimenti. Per diagnosticà l'arritmia, un esame detallatu hè prima realizatu è l'aiutu pò esse acquistatu da testi di laboratori. Hè pussibule diagnosticà l'aritmia cù ECG, Ecocardiografia è monitorizazione Holter di Rhythm 24 ore. "U trattamentu hè furmatu secondu sti dati". disse.

I metudi d'interventu pò esse appiicati à arritmii induve a medicazione hè insufficiente.

Prof. Dr. Sabri Demircan hà dettu chì assai arritmii ponu esse cusì innocenti chì ùn anu micca bisognu di trattamentu è hà dettu: "In i casi induve a persona si senti assai scomoda, l'aritmia pò esse trattata cù medicazione. In casu di disordini di u ritmu chì ponenu a vita, ponu esse richiesti pacemakers cardiaci cù funzioni di scuperta. In e persone cù disordini di ritmu, i metudi di diagnostichi è di trattamentu pò esse determinate per un prucessu chjamatu studiu elettrofisiologicu. Hè un metudu d'intervenzione chì hè generalmente realizatu per entra per e vini di a gamba, ghjunghje à u cori per e vini, è pusendu cavi sottili chjamati cateteri elettrodi in u core. I segnali elettrici ricevuti direttamente da u core sò valutati per l'urdinatori avanzati è i deviazioni da u normale sò investigati. "Se l'arritmia hè causata da disrupzioni è disrupzioni in u circuitu elettricu di u cori, un elettrodu, vale à dì, un pacemaker, hè postu in a stanza dannata". disse.

Bloquendu i signali elettrici anormali in u tessulu cardiacu

"I disordini di u ritmu causati da l'aumentu di a freccia cardiaca ponu esse trattati cù medicazione o metudu di ablazione", disse u Prof. Dr. Sabri Demircan cuntinuò e so parolle cusì:

"Se u paziente hà tachicardia chì ùn pò micca esse cuntrullata cù medicazione, l'ablazione di cateteru pò esse cunsigliatu. L'ablazione di cateteru hè una intervenzione minimamente invasiva chì hà da scopu di piantà l'aritmia distrughjendu e cellule elettriche rispunsevuli di l'aritmia. U trattamentu di l'ablazione hè appiicatu in i casi induve hè sicuru chì a disturbazione di u ritmu di u core si trova per via di parechji fochi. U scopu di sta prucedura hè di bluccà i signali elettrici anormali in u tessulu cardiacu. Questi foci eccessivi sò eliminati cù u metudu di ablation. Una varietà di dispusitivi è tecniche di ablazione di cateteri ponu esse aduprati. Hè divisu in duie categurie: ablazione di radiofrequenza (RF) basata in calore è crioablazione basata in freddo, secondu u tipu d'energia chì sò applicati.

Dopu u trattamentu di ablazione, pudete turnà à a vita di ogni ghjornu in pochi ghjorni.

Enfatizendu chì u metudu di ablazione hè realizatu cù anesthesia lucale sempre chì hè pussibule, u Prof. Dr. Sabri Demircan hà dettu: "U scopu principale di questu hè di fà chì i pazienti sperimentanu disturbi di ritmu in qualchì modu. Un cateteru hè inseritu in i vini in l'inguine o u bracciu finu à u core. A prucedura hè realizata dopu chì l'area per esse trattata hè anestesiata cù una iniezione lucale. Siccomu a prucedura hè realizata à traversu l'inguine, u paci pò sperimentà u dulore in a zona di l'inguine per uni pochi di ghjorni. U paci pò turnà à a vita di ogni ghjornu in pochi ghjorni. Dopu u trattamentu di l'ablazione di l'aritmia, u paziente deve smette di fumà s'ellu fuma. U cunsumu eccessivu di tè è caffè deve esse evitata. Se ci sò e malatie accumpagnate cum'è a pressione di sangue è a diabetes, u so cuntrollu deve esse assicuratu. "dissi.