A mostra "Veysel Goes, u so nome resta" di Aşık Veysel hè stata aperta à AKM

Asik Veyselin' Veysel Spese Name Remains Exhibition Apertu à AKM
A mostra "Veysel Goes, u so nome resta" di Aşık Veysel hè stata aperta à AKM

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà urganizatu una mostra cumpleta di u famosu pueta folk Aşık Veysel, chì hà custatu u mondu, in u quadru di u 50 anniversariu di a so morte è l'Annu UNESCO di Aşık Veysel. A mostra "Veysel Goes, His Name Remains", chì hè stata aperta u 7 d'aprile cù a participazione di u Vice Ministru di Cultura è Turismu Özgül Özkan Yavuz, u nipote di Aşık Veysel, Nazender Süzer Gökçe, l'artista Süleyman Saim Tekcan, è parechji amichi di Aşık Veysel, hè curatu da Erkan Doğanay è presentatu à u mondu, offre un sguardu approfonditu à a vita è a vita artistica di u nostru famosu pueta folk.

In u so discorsu à l'apertura, u Vice Ministru di Cultura è Turismu Özgül Özkan Yavuz hà dettu: "Ancu se Aşık Veysel hà purtatu una vita difficiule è hà persu a vista à a ghjovana età, hà sappiutu vede cù l'ochji di u core è hà riesciutu à diventà. unu di i rapprisintanti impurtanti di a nostra tradizione di menestrelli cù e so melodie è u cantu unichi. U nostru pueta stimatu ci hà sempre chjamatu à l'unità, l'amicizia è a fratellanza cù u so saz è e parolle, è hà trattatu l'amore di e persone è a natura in a forma più bella è chjara di a nostra lingua turca in i so opere. Unu di i duveri primari di u nostru Ministeru hè di dì à u nostru populu, in particulare à a nostra ghjuventù, di e parsunalità chì anu lasciatu u so segnu in a nostra sucetà, è di ricurdà cù boni sti preziosi portatori di u nostru patrimoniu culturale. A nostra mostra "Veysel Goes, His Name Remains" hà u scopu di questu, mettendu in luce interviste, articuli è nutizie di a vita di Aşık Veysel. disse.

"U libru di Aşık Veysel hè statu publicatu in Braille è hè diventatu un libru audio"

A mostra, chì hà apertu à a Galeria AKM u 7 d'aprile, presenta assai primi nantu à Aşık Veysel à l'attenzione di l'amatori d'arte. Curata da Erkan Doğanay, a mostra presenta sia a versione Braille di u libru "Aşık Veysel in a stampa è à traversu a lente di i maestri", preparatu per a publicazione da u fotografu è a nipote di Aşık Veysel Nazender Süzer Gökçe è u ghjurnalista Gürsel Gökçe, è ancu a versione audio interpretata da l'artisti di u teatru, a versione di libru hè introdutta.

"Aşık Veysel attraversu l'ochji di i maestri"

In parte di a mostra, cornici di foto menu cunnisciute di Aşık Veysel si scontranu ancu cù l'amatori d'arte. Questi frames, chì sò ancu inclusi in u libru "Aşık Veysel in a stampa è attraversu a lente di i maestri", sò custituiti da fotografie di Aşık Veysel, riflesse in a lente di i maestri di u periodu Ara Güler, Fikret Otyam, İsa Çelik. , Ergun Çağatay è Mustafa Türkyılmaz. In più di e fotografie, i dipinti di a coppia Eren è Bedri Rahmi Eyüboğlu è Orhan Peker, è a scultura Aşık Veysel di Alper Çınar sò ancu inclusi in a mostra.

"U "Mondu scuru" hè ancu proiettatu"

U filmu di u direttore maestru Metin Erksan "Dark World", chì conta a vita di Aşık Veysel, serà ancu proiettatu in u scopu di a mostra. Aşık Veysel hà ancu ghjucatu un rolu in u filmu chì u script hè statu scrittu da Bedri Rahmi Eyüboğlu. A mostra, chì includerà ancu copie originali di libri, riviste è ghjurnali publicati annantu à Aşık Veysel, pò esse visitata finu à u 23 d'aprile.