Chjama Significativa da Stelle Turche in a lotta à a velocità eccessiva

Una Chjama Significativa da Stelle Turche in a Lotta Contra a Velocità Estrema
Chjama Significativa da Stelle Turche in a lotta à a velocità eccessiva

Mentre hè cunnisciutu chì 2015 mila 2021 persone anu persu a vita per via di accidenti di trafficu in Turchia trà 44 è 633, hè stata lanciata una campagna impurtante per sensibilizà i risichi di a velocità eccessiva. L'annunziu di serviziu publicu, sustinutu da Turkish Stars, serà trasmessu in TV è canali digitale.

Mentri hè cunnisciutu chì a causa principale di morte in accidenti di trafficu hè a velocità eccessiva, i dati di a Direzzione Generale di Sicurezza anu dimustratu chì 2015 mila 2021 persone anu persu a vita è circa 44 milioni di persone sò stati feriti per via di accidenti di trafficu trà 633 è 2. 30. I mo dritti in l'Associazione di u trafficu, chì vole attirà l'attenzione à a sicurezza stradale in u scopu di a lotta à a velocità eccessiva, hà firmatu una campagna di sensibilizazione significativa è un annunziu di serviziu publicu cù a participazione di a squadra di l'Acrobatic Team "Turkish Stars" di a Forza Aerea Turca, chì hà hè stata a squadra naziunale di Turchia in u celu per più di XNUMX anni. U Ministeru di l'Affari Interni è u Ministeru di a Difesa Naziunale sustene ancu a campagna.

"Ùn trapassa micca u limitu di velocità, ùn vola per a vita rapidamente"

In u locu publicu preparatu in u scopu di a campagna, i piloti di Turkish Stars, chì anu fattu voli di dimostrazione intornu à u mondu cù i so aviò NF-1.235,5 5A/B, chì anu superatu a vitezza di u sonu ghjunghjenu à una vitezza di 2000 chilometri à l'ora, anu attiratu. attenzione à l'impurtanza di rispettà i limiti di velocità legale in l'autostrada.

Yasemin Usta, presidente fundatore di l'Associazione di i mo dritti in u trafficu, hà dichjaratu chì u sustegnu di e Stelle Turche in a campagna chì anu preparatu cù u slogan "Ùn supera u limitu di velocità, ùn vola micca rapidamente per a vita" era abbastanza simbolicu è forte è hà dettu: "U numaru di persone chì sò morti in accidenti di trafficu in l'ultimi 6 anni hè più di a capacità di u Beşiktaş Stadium. Ùn sapemu micca u numeru di persone chì anu invalidatu per via di accidenti o anu avutu u dulore di perda i so amati. Sfurtunatamente, sò unu di i millaie di vittimi di trafficu. In u 2012, aghju persu u mo cuginu Gökhan Demir (18) per via di un cunduttore senza licenza chì superava à una velocità eccessiva. "Avemu firmatu un annunziu di serviziu publicu per esse trasmessu in TV è canali digitali per sensibilizà nantu à "l'eccessiva è inappropriata velocità", chì hè a causa numero 1 di morti è ferite gravi in ​​accidenti di trafficu", disse.

A riduzione di a velocità media di 5 per centu riduce l'accidenti fatali di 30 per centu

Sicondu i dati nantu à u situ web di a Direzzione Generale di a Direzzione di u Trafficu di Sicurezza, riducendu a vitezza media in u trafficu da 5 per centu reduce l'accidenti fatali da 30 per centu; Ogni aumentu di 1 chilometru / ora in a velocità risulta in un incrementu di 3 per centu in l'accidenti chì causanu ferite è un aumentu di 4-5 per centu in accidenti fatali.

Sottulineendu chì a velocità eccessiva hè un fattore impurtante chì affetta à tempu u risicu di l'accidenti è e cunsequenze di l'accidenti in u trafficu, Yasemin Usta hà dettu: "Per u cunduttore è i passageri, avè un accidente à 90 chilometri equivale à cascà da u decimu pianu di un edifiziu. A velocità eccessiva mette in periculu a vita micca solu di u cunduttore è di l'altri cunduttori, ma ancu di i pedoni è di i ciclisti chì sò più vulnerabili à i risichi d'accidenti. Ùn ci hè quasi nisuna chance di sopravvivenza di un pedone dopu avè statu culpitu da un veiculu chì viaghja à 80 chilometri à l'ora. "Sfurtunatamente, cù l'influenza di e social media, l'accelerazione è a spartera di u video hè diventata una azzione per esse fieru". disse.

"Ubbidì à e regule hè una necessità vitale"

U Major Kürşat Kömür, unu di i piloti di i Stars Turchi chì anu fattu voli di dimostrazione cù aerei chì ponu superà a velocità di u sonu, hà dettu: "L'aviazione hè un stile di vita. Aviazione; Insegna chì e regule sò scritte in sangue è chì hè una necessità vitale per seguità e regule in l'aria è in terra. Quandu ghjunghje in l'aviò, site strappatu à u sediu da 10 posti diffirenti. Ùn pudete micca volà senza ligà questi. Quandu aghju in a mo vittura, aghju messu a cintura di sicurezza prima di inizià a vittura. "Ubditu sempre i limiti di velocità è e regule". disse.

Dicendu chì pudemu prevene l'accidenti di trafficu è a maiò parte di i morti in questi accidenti solu seguitu e regule è i limiti di velocità legale, Yasemin Usta hà cunclusu e so parolle cù e seguenti dichjarazioni:

"I risichi di a velocità eccessiva, chì face chì migghiara di persone perde a so vita, ùn deve esse ignoratu, tutti i parti interessate anu da travaglià inseme per sensibilizà, è u publicu deve sustene questi sforzi. Invitemu i nostri citadini chì volenu cuntribuisce à a sensibilizazione à sparte l'annunziu di serviziu publicu cù l'hashtag #FlyFromLife, avvistà quelli chì acceleranu eccessivamente è sustene a campagna.