Rapportu d'espertu in u casu di l'Atatürk Airport IMM cunvinta

Rapportu di l'espertu in u casu di l'aeroportu di Ataturk Justificatu IBB
Rapportu d'espertu in u casu di l'Atatürk Airport IMM cunvinta

Un rapportu di l'espertu hè statu prisentatu in a demanda presentata da IMM per a causa chì e decisioni amministrative pigliate in quantu à l'aeroportu di Ataturk eranu contru à a lege, a legislazione è l'interessu publicu. U rapportu di rivisione di l'espertu hà truvatu IMM ghjustu. In u rapportu di l'espertu sottumessu à a 11a Corte Amministrativa di Istanbul, induve u casu hè statu intesu, hè statu dichjaratu chì a decisione presa in quantu à l'aeroportu "hè stata determinata à esse incompatibile cù i principii di pianificazione urbana, i bisogni futuri di l'insediamentu, e tecniche di pianificazione è ùn anu micca piglià in contu l'interessu publicu ".

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) s'hè opposta à u layout ambientale è u cambiamentu di u pianu in quantu à a terra di l'aeroportu Ataturk. In u casu presentatu contr'à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, sò stati dumandati un sughjornu di l'esekzione è l'annullamentu. Cum'è una ghjustificazione per a demanda, IMM hà ricurdatu chì u cambiamentu di u pianu hè statu fattu da una istituzione non autorizata, chì l'autorità di IMM hè stata ignorata, chì era accessibile da ogni puntu di a cità cù a so situazione nantu à l'autostrade, sistemi ferroviari è altri trasporti publichi. routes, et qu'il s'agissait d'un investissement public très important avec son terminal, ses pistes et ses hangars.

Hè statu dichjaratu chì l'impattu di l'interventu è i sforzi di salvezza di l'Atatürk Airport in u pussibbili terrimotu d'Istanbul ùn hè micca statu evaluatu, chì a decisione presa affettava negativamente a resistenza di a cità à i disastri, e decisioni di a pupulazione è i sviluppi basati in u settore, chì u pianu ùn era micca. preparatu in cunfurmità cù a Legge di Zonificazione N ° 3194 è i so Regolamenti pertinenti, è chì era contru à a lege è a legislazione. Hè statu dumandatu chì a decisione presa in quantu à l'Atatürk Airport sia annullata è sospesa per via di a so mancanza di basa legale è a so violazione di a Legge Municipale N ° 5393 è a Custituzione.

RIMANDE UN RAPPORTU DETAILU D'ESPERTI À A CORTE

Cù a so decisione interim datata u 7 di nuvembre di u 2022, u tribunale hà decisu di fà una esplorazione è esame espertu in u locu di l'immubiliare in disputa. In a so decisione, u tribunale hà dumandatu chì un rapportu espertu detallatu chì dichjara una cunclusione chjara, basatu nantu à una justificazione scientifica tecnica, sia sottumessu à u tribunale esaminendu i cambiamenti di u pianu in questione in termini di principii di pianificazione urbanistica, principii è tecniche di pianificazione, interessu publicu è legalità.

L'esame di l'espertu sottumessu à a corte includeva valutazioni chì justificàvanu l'obiezioni di IMM in u casu. In a rivista di l'espertu, a prima valutazione hè stata chì l'opinioni di l'istituzioni pertinenti ùn sò micca stati cunsiderati in u pianu fattu per l'Atatürk Airport.

U RAPPORTU DI IMPACTI INFRASTRUTTURALI ùn hè statu preparatu

I seguenti opinioni sò stati inclusi in a valutazione di l'esperti:

"Hè statu dichjaratu chjaramente chì e ghjustificazioni per a mudificazione di u pianu fatta in cunfurmità cù e disposizioni di l'articulu 20 di u Regolamentu di i Piani Spaziali deve esse dichjarata è chì a mudificazione preparata cù u rapportu chì valuta l'impatti di l'infrastruttura deve esse presentata per appruvazioni. Cum'è chjaramente dichjaratu in l'Articulu 20-2d di u Regolamentu di Custruzzione di i Piani Spaziali, hè statu osservatu chì un rapportu chì valuta l'"impatti di l'infrastruttura" ùn hè micca statu preparatu.

Atatürk Airport, chì hè affettatu da u cambiamentu di u pianu ambientale in quistione, hè una facilità di trasportu è logistica chì serve l'area metropolitana di Istanbul, u paese è ancu à una scala internaziunale, è u prucessu di pianificazione realizatu per questa facilità (Atatürk Airport) hè solu una operazione localizzata realizata in una zona assai limitata chì include l'Aeroportu. U cambiamentu ùn pò esse realizatu, è a preparazione di l'aeroportu senza cunsiderà u locu di l'aeroportu, a so zona di serviziu, a dumanda di trasportu chì crea (strada, ferrovia è sistemi di vie aeree) è altri usi cù quale hè integrata (cum'è uffizii, alloghju, fiera adiacente à l'aeroportu), affettanu tutti i sistemi urbani di Istanbul; D'altronde, si cunsidereghja chì ùn si pò micca aspittà di piglià una decisione raziunale in u prucessu di pianificazione in quistione, postu chì l'impatti ambientali causati da i cambiamenti da esse fatti per tali usi devenu copre una zona chì supera u limitu di cambiamentu di u pianu in quistione.

Hè chjaru chì nisun studiu detallatu, ricerca o esame hè statu realizatu, chì ciò chì hè statu fattu hè estremamente superficiale è ristrettu in u scopu, è chì u sughjettu ùn hè micca statu è ùn pò esse esaminatu in a prufundità necessaria. a regulazione in quistione deve esse fatta cù un pianu di rivisione più cumpletu, micca cun un cambiamentu di pianu.

Cuntrariu à u pianu di l'ordine ambientale

In e decisioni principali è i principii di u Pianu Ambientale appruvatu in u 2009, hè previstu chì u prucessu di travagliu di l'Atatürk Airport continuerà, l'aumentu di capacità in questu aeroportu hè supportatu è un terzu aeroportu hè prupostu in Çorlu. Cù l'emendamentu di u Pianu Ambientale in quistione, a capacità di l'Atatürk Airport hè stata ridutta, u novu aeroportu hè statu prupostu à u nordu incompatibile cù a macroforma di a cità, u principiu di a macroforma di a cità chì cresce linearmente in a direzzione est-ovest ùn hè micca supportatu, è L'accordu hè statu fattu cuntrariu à e decisioni principali di u Pianu Ambientale.

Cuntrariu à i principii è tecniche di pianificazione

Cù u cambiamentu di u pianu in u casu, a dimensione attuale di l'aeroportu di Atatürk hè stata ridutta significativamente, a so capacità hè stata ridotta è hè stata chjusa à i voli programati. In u Cambiamentu di u Pianu Ambientale in quistione, altri spazii di l'infrastruttura suciale sò stati pruposti invece di l'Atatürk Airport. Un altru prublema critica hè chì ùn ci hè un altru aeroportu prupostu per rimpiazzà l'aeroportu chì a so dimensione hè stata ridutta è a so funzione hè stata fermata in i limiti di u pianu di cambiamentu. in quistione. L'aeroportu di Istanbul hè implicatu in un cambiamentu di pianu diversu. Hè contru à i principii è e tecniche di pianificazione se i cambiamenti chì implicanu decisioni di cambiamentu interconnessi ùn sò micca fatti in u stessu pianu in quantu à l'integrità di u pianu.

Mentre l'infrastruttura di l'aeroportu di Atatürk hè finita, hà una alta accessibilità, è cunnessa à l'aeroportu di Sabiha Gökçen situatu in u latu anatolianu cù sistemi ferroviari, è e decisioni di u Pianu Ambientale datate 15.06.2009 facenu determinazioni per aumentà a capacità di l'aeroportu di Atatürk è cuntinuà. U so funziunamentu senza cambià a funzione di l'aeroportu.In ogni casu, cù l'Amendamentu di u Pianu Ambientale in quistione, riducendu a capacità di l'aeroportu attuale è prupunendu altri usi invece contraddiscinu e decisioni principali di u pianu ambientale radicali.

A ghjustificazione di u cambiamentu di u pianu in u casu hè basicamente presentata cum'è "affruntà l'effetti negativi di u cambiamentu climaticu è adattà à u cambiamentu climaticu". In u scopu di a macroforma di a cità pruposta da u pianu ambientale Meri, circa 3500 ettari di furesta è tappa verde in u nordu di a cità sò aperti à u sviluppu per u novu Aeroportu di Istanbul, mentre chì un giardinu naziunale di 500 ettari hè prupostu cù u pianu. cambià in quistione. Per quessa, hè pensatu chì a ghjustificazione chì l'adattazione à u cambiamentu climaticu hè destinata cù a pruposta di zona verde di 500 ettari pruposta in a mudificazione di u pianu in quistione ùn hè micca basatu annantu à una valutazione analitica sufficiente è ùn hè micca realista.

L'AEROPORTU ATATÜRK hè CRITIQUE IMPORTANTE PER U TRANSPORTU IN CASU DI UNA POSSIBILE DISASTRU

In cunsiderà a so situazione, u so livellu di integrazione cù i sistemi di trasportu esistenti (aria, terra, sistema ferroviario), u so potenziale per un accessu rapidu à una populazione assai grande di a cità, a so infrastruttura tecnica, a so dimensione territuriale è e so strutture ausiliarii, in l'eventualità. di una crisa pussibule - per esempiu, questu A crisa pò esse u terrimotu d'Istanbul, o pò esse disastri chì ponu nascenu da tecnulugichi (cum'è un avvenimentu di crash aereo citatu in l'IRAP), periculi biologichi è suciali - u so rolu ùn hè micca bè. esaminatu. L'usu cuntinuu di l'aeroportu di Atatürk darà opportunità impurtanti in situazioni critiche in quantu à u trasportu è l'accessu à i bisogni umanitarii di a cità, è ancu un centru di coordinazione / logistica in casu di un eventuale disastru, è ancu permette di sbarcà l'aeronave.

Hè valutatu chì l'aeroportu di Atatürk pò facilmente diretta i voli internaziunali cù e so piste 3 in casu di una pussibile crisa, è e strutture di hangar intornu à questu ponu ancu esse aduprate in situazioni di crisa. Da questa perspettiva, ancu s'ellu hè stata custruita una struttura hospitalaria prefabbricata durante l'epidemie di Covid-19 à l'estremità meridionale di e piste orientate nord-sud, chì si dicenu esse diventate disfunzionali in a situazione attuale, u prufittu è u benefiziu publicu deve esse guadagnatu. fendu u funziunamentu di e piste ùn permetterà micca l'utilizazione di e piste per un altru usu, hè valutatu chì u benefiziu pùblicu da ottene da a separazione serà più grande di u benefiziu publicu.

In u risultatu, u nostru pannellu di esperti hà truvatu chì l'Emendamentu di u Pianu Ambientale in Scala 27.05.2022/1 di Istanbul in data 100.000 (Provincia di Istanbul, District Bakırköy, Aeroportu Atatürk, Giardinu Naziunale è Circundenti) ùn hè micca in cunfurmità cù i principii di l'urbanismu, u futuru. bisogni di u stabilimentu, tecniche di pianificazione è ùn cunsiderà micca l'interessu publicu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Vice Sicritariu Generale Dr. In u so postu nantu à u so contu di rete suciale, Buğra Gökçe hà dichjaratu: "In u casu chì avemu presentatu contru à e decisioni prese da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu in quantu à l'Aeroportu di Atatürk, u rapportu di l'espertu hà determinatu chì e decisioni prese "ùn sò micca in cunfurmità". cù i principii di l'urbanismu ".