I pulizzeri muntati sò sempre pronti per a pace è a sicurezza di a cumunità

I pulizzeri muntati sò sempre pronti per a pace è a sicurezza di a cumunità
I pulizzeri muntati sò sempre pronti per a pace è a sicurezza di a cumunità

E squadre di Capi di u Gruppu di Pulizia Muntatu in u Dipartimentu di Pulizia di Adana realizanu esercitazioni in certi tempi per una intervenzione efficace in l'avvenimenti suciale.

L'unità di pulizie muntosa, chì hè stata stabilita in Adana per intervene in l'avvenimenti suciali è assicurà a sicurità in i zoni suciali induve u publicu hè densu, si prepara à u duvere sottumettendu una furmazione regulare.

E squadre di u Capu di u Gruppu di Pulizia Muntata, chì sò state stabilite 1,5 anni fà in a Branca di Riot di u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale, svolgenu e so funzioni per stabilisce a pace è a sicurità in a cità.

E squadre facenu spessu esercizii per esse pronti per u travagliu in ogni momentu in stadii, palestre, spazii di cuncerti, parchi è strade rispondendu in modu efficace à l'avvenimenti suciale.

In l'eserciziu realizatu in questu cuntestu in u campusu di a Sede di u Gruppu di Pulizia Muntatu chjamatu dopu u Capu di Pulizia Martire Altuğ Verdi, a Polizia Montata hà pigliatu precauzioni contr'à l'avvenimenti suciali secondu u scenariu.

In l'eserciziu induve u fumu è i bombi di u sonu sò stati utilizati, u travagliu hè statu fattu per abituà i cavalli à i fatturi ambientali per ùn esse micca spaventati in avvenimenti bruschi è ambienti forti.

"A nostra missione prioritaria hè di assicurà a pace è a sicurità di i citadini in i parchi è i giardini"

A Pulizzia Hızır Ali Ayhan, chì travaglia à u Capu di u Gruppu di l'Unità Muntata, hà dichjaratu ch'ellu hà cuminciatu à travaglià in a Direzzione di a Filiale di Polizia di Riot in 2019 è chì hà assistitu volontariamente à u cursu di a Polizia Muntata aperta durante stu periodu.

Dichjarà ch'ellu hè statu assignatu à a Sede di u Gruppu di Pulizia Montata in Adana dopu à a furmazione di 4 mesi chì hà assistitu in Ankara, Ali Ayhan hà nutatu chì hà iniziatu u so travagliu ogni matina per cura di i cavalli.

Ali Ayhan hà spiegatu ch'elli sò partiti à u turnu dopu avè preparatu l'attrezzatura di equitazione di i cavalli è fattu u so mantenimentu finale, è hà continuatu cusì:

"U nostru duvere primariu hè di assicurà a pace è a sicurità di i citadini in parchi è giardini. Avemu ancu participà à l'intervenzione in avvenimenti suciali. Pudemu facilmente entre in lochi induve i veiculi ùn ponu micca entre cù i nostri cavalli. Ricevemu ancu feedback pusitivi da u nostru populu in questu sensu. In un certu modu, i cavalli creanu un ligame trà noi è u publicu. Avemu 10 cavalli chì travaglianu cun noi. Ci sarà sicuramente un ligame trà voi è unu di elli. Pensu chì ci hè un ligame sfarente trà noi è u cavallu chjamatu "Kocabey". "Mi sentu cum'è u ligame trà noi hè diventatu più forte mentre aghju curatu perchè quandu aghju curatu, ella appoghja a so testa nantu à a mo spalla è vole esse amatu".

"Cum'è Ufficiale di Pulizia Femminile, Ricevemu Feedback Positivu da i Cittadini"

Tuğçe Savranlı, unu di l'Ufficiale di a Pulizzia Muntata, hà dichjaratu ch'ella si unì à l'Unità di Pulizzia Montata volontariamente perchè ama l'animali.

Dichjarà ch'elli sò furmatu contr'à i risichi chì ponu scontri fora, Tuğçe Savranlı hà dichjaratu ch'elli si entrenanu spessu per esse pronti per u travagliu in ogni mumentu.

Tuğçe Savranlı hà dichjaratu chì anu ricevutu feedbacki pusitivi da i citadini cum'è pulizie femine chì servenu in l'unità di polizia muntosa è hà dettu: "I nostri citadini dicenu chì sò fieri quandu ci vedenu nantu à i cavalli. Questu ci face felice. "Semu in i zoni per assicurà a sicurità di u nostru populu è per luttà contr'à i criminali". disse.

Tuğçe Savranlı, chì hà descrittu i cavalli cù i quali anu travagliatu cum'è i so "cari amici", hà nutatu chì un ligame sfarente hè statu furmatu trà elli mentre si curavanu i cavalli ogni ghjornu.

Ricordendu chì quist'annu hè u 178u anniversariu di a creazione di l'Organizazione di a Pulizzia Turca, Tuğçe Savranlı hà dettu: "A nostra urganizazione cuntinueghja à rinfurzà ogni ghjornu. In questu modu, infundemu a fiducia in i nostri amichi è a paura in i nostri nemici. "Continuemu à rinfurzà noi ogni ghjornu". disse.