U Ministru Karaismailoğlu avia Iftar cù Ankara Sivas High Speed ​​​​Train Line Impiegati

U Ministru Karaismailoglu avia Iftar cù Ankara Sivas High Speed ​​​​Train Line Impiegati
U Ministru Karaismailoğlu avia Iftar cù Ankara Sivas High Speed ​​​​Train Line Impiegati

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u Vice Ministru Enver İskurt è u Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD) Hasan Pezük anu avutu un pastu veloce cù l'impiegati di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas. Parlendu à u prugramma iftar tenutu in u situ di custruzzione di Elmadağ, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà sottolineatu chì Ramadan era tristu quist'annu per via di u terrimotu "Disastru di u Seculu" chì hà sbulicatu u nostru paese. Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli si battenu cù tuttu u persunale di u Ministeru per guarì e ferite di u terrimotu, è hà spressu e so condolenze à i parenti di i citadini chì anu persu a vita in u terrimotu. "U grande è putente Türkiye sguasserà e tracce di u terrimotu". U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì a custruzzione di e cità hà cuntinuatu à un grande ritmu in l'ultimi dui mesi.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì mentre a lotta contr'à u terrimotu cuntinueghja, i travaglii nantu à i prughjetti infrastrutturali cuntinueghjanu in tutta a Turchia, "Apriremu prughjetti assai grandi in u prossimu mese. A Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas, chì esaminemu oghje, hè unu di i mega prughjetti di u nostru paese. Spergu chì, cù u vostru sustegnu, metteremu a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas à u serviziu di a nostra nazione stu mese. Questi prughjetti fieru sò i vostri sforzi. A storia li scriverà. Hè unu di i prughjetti più impurtanti chì saranu scritti in lettere d'oru in a storia ferroviaria di Turchia. Attualmente operamu treni à alta velocità nantu à una linea di 1400 chilometri in Turchia. Avemu ancu aghjunghje sta linea di 400 chilometri à questu. Unu di i nostri fratelli, chì piglia u trenu da Sivas, Yozgat è Kırıkkale, ghjunghjerà à Istanbul senza interruzzione. Ùn lasciaremu micca sta linea in Sivas. Continueremu perchè i nostri scopi sò grandi. Continuerà da quì à Erzincan, Erzurum, Kars è da quì à Baku ". disse.

Ricordendu chì i travaglii di a linea ferroviaria di 4 chilometri cuntinueghjanu in tuttu u paese, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "L'anni à vene seranu anni di ferrovia è di treni à alta velocità. Queste linee sò assai impurtanti in u trasportu di passageri è di merchenzie. L'annu passatu, 500 milioni di tunnellate di merchenzie sò stati trasportati per ferrovia. In u 38,5, aumenteremu questi 2050 milioni di tunnellate di carica à 38,5 milioni di tunnellate. L'annu passatu, avemu purtatu circa 448 milioni di passageri in trenu d'alta velocità. Cù questi investimenti, aumenteremu stu numeru à 20 milioni di passageri. I nostri scopi sò grandi. Quandu avemu dettu questu 270 anni fà, ùn pareva micca cunvince, ma Turchia andava oltre i so sogni. Hà fattu parechji travaglii inimaginabili. Avete un grande sforzu in a creazione di sti prughjetti. Quessi sò rivelati grazia à i mo culleghi chì amanu u so paese è a nazione. In u risultatu, u nostru paese vince, i nostri citadini vincenu. Cù questi investimenti, l'ecunumia si sviluppa, l'impieghi è a produzzione aumentanu. Custruite grandi prughjetti di infrastruttura una volta è l'utilizate per seculi. Quandu custruite sta infrastruttura, ùn ci hè nisun ostaculu à u sviluppu di u paese. Türkiye continuerà à cresce nantu à sta forte infrastruttura. U nostru scopu hè di esse una di e economie più sviluppate in u mondu. Türkiye cuntinueghja à questu scopu cù passi fermi ". disse.

Rimarchendu chì l'investimenti fatti in l'ultimi 20 anni sò strutture resistenti à forti terremoti, u Ministru Karasimaloğlu hà dettu: "Continueremu à cuntribuisce à u sviluppu di u nostru paese cù l'investimenti infrastrutturali chì faremu. Grazie per u vostru travagliu duru è travagliu duru. Vi salutu cun rispettu à tutti. Seremu cun voi à l'apertura di u nostru prughjettu. U prugettu ùn finisci micca cun noi. Avemu da travaglià cun voi in altri prughjetti ". usatu e frasi.