Cuntrolla u vostru pesu cù picculi cambiamenti in i vostri abitudini durante e vacanze

Cuntrolla u vostru pesu cù picculi cambiamenti in i vostri abitudini durante e vacanze
Cuntrolla u vostru pesu cù picculi cambiamenti in i vostri abitudini durante e vacanze

U specialista in dietista è fitoterapia di l'Ospedale di l'Università Yeditepe Buket Ertaş Sefer hà dichjaratu chì hè necessariu di cambià l'abitudini per passà e vacanze dopu u Ramadan senza guadagnà pesu.

Dy dice chì unu di l'elementi più impurtanti in u cuntrollu di pisu hè di accelerà u metabolismu. Buket E. Sefer hà dettu: "Se ùn ci hè micca tempu durante u ghjornu, pudete svegliate una meza ora prima ogni matina è fà caminari veloci o esercizii chì sò efficaci in pocu tempu. Cuminciamu u ghjornu un pocu prima è sperienze a felicità di u ghjornu chì hà cuminciatu cù l'eserciziu. "In questu modu, pudete equilibrà l'energia crescente è u metabolismu veloce in tuttu u ghjornu", disse.

Sè vo avete un colazione tardi, rivisite u numeru di pranzi.

"Di sicuru, ricumandemu micca di saltà i pranzi per a regulazione di u zuccheru in sangue è u cuntrollu di l'appetite. Ma di sicuru, u ghjornu di travagliu chì principia à 8.00 è i ghjorni di vacanze chì si sveglianu à 10.00 ùn deve esse uguali ", disse Dyt. Sefer hà spiegatu: "Se pussibule, hè necessariu di piglià una pausa cumpleta da fonti dolci cum'è a marmellata è u meli in questi ghjorni. Un colazione chì principia cù una proteina di qualità, seguita da una piccula merenda o una postre preferita sirvuta quandu visita, seguita da a cena aiutarà à equilibrà u ghjornu. Di sicuru, preferimu chì u cunsumu di dessert sia zero. In ogni casu, se dite chì ùn pudete micca cuntrullà sè stessu in occasioni speciali, saria benefiziu per riduce un pocu e calorie di u pastu principale ". disse.

Fate l'abitudine di beie un vetru d'acqua ogni ora

Dyt ci ricorda chì a perdita di l'acqua aumenta cù u muvimentu, soprattuttu quandu u clima principia à calà. Buket E. Sefer hà dettu chì ci ponu esse restrizioni in u cunsumu di fluidu per via di freccia è intensità, o forse fora di a nostra zona di cunfortu. "Tuttavia, mantene a cuscenza di u cunsumu d'acqua altu è beie un biccheri d'acqua ogni ora per a salute generale è per u cuntrollu di pesu vi aiuterà à suppressione u vostru desideriu di spuntini", aghjunse.

Invece di pruibisce u cunsumu dolce, restringe u cunsumu.

"Pudete pensà à qualsiasi dessert, pasticceria, ciò chì vo vulete chì hè speciale per voi è favurite cun elli", dice Dyt. Buket E. Sefer hà dettu chì hè necessariu di applicà a regula di equilibriu in quantu à u cunsumu di dessert durante a festa.

"A limitazione cumpleta di u cunsumu di dolci pò fà u vostru ritornu grande. Dunque, cum'è sempre, a regula di equilibriu deve esse in prima linea durante e vacanze. Ùn vi sentite micca culpèvule per quellu dessert chì avete manghjatu à l'ora di pranzu in i 1 o 2 ghjorni chì avete datu u permessu è chì vi hà fattu felice. "Hè bè, ma ùn cunsuma calori innecessarii per i dessert".

Cunsumate un pastu di qualità, proteina pocu grassu ogni ghjornu

Dyt indica l'impurtanza è a necessità di piglià a proteina di qualità in i pranzi durante e vacanze. E. Sefer hà datu l'infurmazioni seguenti: "Per riduce l'ingesta di carbuidrati, pudete sceglie carne bianca o carne rossa magra è assai insalata o verdura per cena. Questu hà da cuntribuisce à a quantità di proteina chì avete bisognu di ogni ghjornu è equilibrà a vostra ingesta caloria. Assicuratevi chì ci sò verdura cù a vostra proteina. In questu modu, pudete aumentà a vostra ingesta di vitamina è fibra ".

Ùn ci hè bisognu di fasti longu

Dyt hà sottolineatu chì l'idea di "Ùn cenaraghju micca oghje" cun cuscenza dopu avè manghjatu un dessert o pasticceria durante u ghjornu hè abbastanza sbagliata. Buket E. Sefer hà dettu chì questu attivarà attacchi di snacking di notte. "Invece, ùn vi punisce micca per e cose chì cunsuma. "Pruvate à avè un pastu principale ligeru à u vostru prossimu pastu", disse.

Aumenta l'ingesta di probiotici è fibre

Dyt dice chì rallentà i movimenti di l'intestione o gonfiore pò accade cù un cambiamentu in u mudellu di manghjà. E. Sefer hà listatu i suggerimenti di suluzione per questu quì: "Iogurtu casanu, iogurtu probioticu o probioticu pigliatu cum'è supplementu allevianu u vostru sistema gastrointestinali. Inoltre, a più fibra, u megliu regula u zuccaru in sangue, i movimenti intestinali regulari è a sazietà. Per aumentà a fibra, assai ligumi è 1 parte di fruttu à ghjornu hè essenziale. Allora vive l'insalate culurite è diverse ".

Limite e bevande caloriche

Dyt dice chì e bevande acide, ancu i succhi di frutta appena spressu, è l'acqua minerale di frutta servita durante u ghjornu pò causà involontariamente un ingesta caloria eccessiva. Buket E. Sefer hà dettu: "U cunsumu assai d'acqua invece di cafè neru (senza zuccaru è latti), tè d'arbe, acqua minerale chjara serà un bonu metudu di cuntrollu in u cuntrollu di e bevande".

Ùn fate micca una dieta di detox per cumpensà ciò chì manghjate.

L'Ospedale di l'Università di Yeditepe, u dietista è u specialista in fitoterapia, Buket Ertaş Sefer, hà attiratu l'attenzione à i detox sbagliati fatti per perdiri pesu è cumpensà ciò chì manghjate, è hà cunclusu e so parolle cusì: "U megliu metudu di disintossicazione di u corpu hè un fegatu è organi chì funzionanu bè. . I dieti bassi in calori è e pratiche di detox spessu causanu a perdita d'acqua. "Saria megliu piglià cura di u vostru fegatu dopu a festa è, se ne necessariu, per utilizà l'alimenti è i supplementi per a salute di u fegatu".