Attenzione à u Cunsumu di Dessert duranti a Vacanza ! Cose da cunsiderà mentre cunsuma dolci nantu à Eid

Cumu cunsumà a dessert, indispensabile di vacanze, cose da cunsiderà mentre cunsumà i dolci
Cumu cunsumà u Dessert, Indispensable per i vacanze

Derya Eren, Specialista di Nutrizione è Dieta di u Centru di Salute Anadolu, hà enfatizatu chì, per ùn guadagnà pesu è mantene, hè necessariu di cunsumà dolci à u massimu 2-3 volte durante a festa.

I dolci sò essenziali per e vacanze. e vostre vacanze; Derya Eren, Specialista in Nutrizione è Dieta di u Centru di Salute Anadolu, chì hà dichjaratu chì era un periodu quandu i tratti anu aumentatu è i dessert sciroppati aumentanu, hà dettu: "A quantità di dolci cunsumati hè impurtante quant'è u so cuntenutu. Per ùn guadagnà u pesu è per mantene u pesu, u dessert deve esse cunsumatu à più di 2-3 volte durante a festa. A postre di sherbet pò esse cunsumata cum'è a mità di porzione à u più, è l'altri opzioni di postre pò esse cumposti da postre di latte. U puntu più impurtante hè di attentu à a dieta in u ghjornu di u cunsumu dolce. U ghjornu chì a desserta serà cunsumata, u pane ùn deve esse cunsumatu per u colazione in a matina è u colazione deve esse fatta cù prutezione. L'ova, u furmagliu, l'alivi o noci è i salumi deve esse cunsumati cù assai verdura di stagione.

Derya Eren, specialista in nutrizione è dieta di u Centru di Salute Anadolu, chì hà sottolineatu chì a longa fame, u cunsumu di 2-3 pasti è i tempi di cunsumu di pasti durante u Ramadan sò assai diffirenti da l'alimentazione di rutina di ogni ghjornu perchè hè sera è notte, hà dettu: per adattà a dieta à a vita di ogni ghjornu normale. U numaru di pranzi deve esse aumentatu gradualmente. Prima, 3 pranzi à ghjornu deve esse pianificatu cum'è matina, meziornu è sera. Allora, 1-2 snacks deve esse aghjuntu è u numeru di pranzi deve esse aumentatu à 4-5 per ghjornu. Ancu s'è u cuntenutu di i pasti varieghja secondu u cunsumu dolce, 3 pranzi principali deve esse fatta assolutamente.

U cunsumu di l'alimentariu ogni ghjornu durante a festa deve esse basatu in proteini.

Nutrition and Diet Specialist Derya Eren hà indicatu chì u colazione cù ova è furmagliu, unu di i pranzi deve esse verdura, è l'altru deve esse cumpostu di alimenti fonte di proteina cum'è carne, pollo, pesci è legumi, "U fruttu deve esse definitamente cunsumatu cum'è un merenda. Cunsumendu 2-3 porzioni di frutta ogni ghjornu, furnisce u nostru corpu bisognu di glucose, riducendu e crisi dolci è i brami. Noci non tostate: Cunsumendu cù cibi cum'è nocciole, amandule, noci o cù latte, pudemu equilibrà u nostru zuccaru in sangue è allargà u nostru periodu di sazietà. Saria più appruvatu di cunsumà frutti micca solu, ma cù noci è l'alimenti di u gruppu di latti ".