A Fase di Cummissione di l'Unità 2 di u NPP Bielorussu hà iniziatu

A Fase di Cummissione di u NPP in Bielorussia hà iniziatu
A Fase di Cummissione di l'Unità 2 di u NPP Bielorussu hà iniziatu

Gosatomnadzor, Dipartimentu di Sicurezza Nucleare è Radiazione di u Ministeru di Emergenze di a Republica di Bielorussia, hà finitu a fase di cumissioni di a 2a Unità di a Centrale Nucleare Bielorussa, custruita da u Dipartimentu di Ingegneria di Rosatom ASE A.Ş.

Inizio di a fase di cumissioni di a 2a Unità di a Centrale Nucleare Bielorussa Gosatomnadzor, Dipartimentu di Sicurezza Nucleare è Radiazione di u Ministeru di l'Emergenze di a Republica di Bielorussia, u designer generale è l'imprenditore generale di u Dipartimentu di Ingegneria di a Corporazione Nucleare di l'Energia Nucleare Russa di Rosatom. ASE A.Ş. appruvata per.

U permessu ottenutu prevede l'aumentu graduali di a putenza di a centrale elettrica finu à u 40% di a so putenza nominale. Vitaly Polyanin, Direttore Diputatu di ASE A.Ş è Direttore di u Prughjettu di Custruzzione NPP Bielorussa, hà dettu in a so dichjarazione nantu à u sughjettu, "U permessu cuncessu per l'implementazione di a fase B (commissioning) hè chì tutte e proprietà fisiche di neutroni di l'Unità 2. di a centrale elettrica rispettanu e specificazioni di cuncepimentu è u neutronu di u reattore Prova chì u flussu di i sistemi di monitoraghju è cuntrollu di l'energia operanu in modu efficiente è affidabile. Quandu a putenza di u reattore righjunghji u 40% di a so capacità nominale, l'esperti realizanu a prova di prova è a prova senza carica di l'unità di turbina. Allora l'unità serà cunnessa à a reta è l'electricità serà furnita à a reta naziunale di Bielorussia ", disse.

L'unità 3 di a NPP bielorussa, a più nova generazione di 2+ ​​prima centrale nucleare custruita à l'esteru cù tecnulugia russa, hè stata presa per l'operazione cummerciale u 10 di ghjugnu 2021. A parte di l'energia prodotta da l'unità in u bilanciu energeticu annuale di u paese hè di circa 20%. L'accettazione per l'operazione di l'Unità 2 di a NPP bielorussa hè prevista per u vaghjimu 2023.

A custruzzione di unità di putenza NPP bielorussa hè diventata u più grande prughjettu energeticu in u Statu di l'Unione è a basa di l'interazzione russa-bielorussa, chì copre i spazii impurtanti è assicura a sicurità energetica di i stati. L'esperienza acquisita in cuuperazione cù l'istituzioni pertinenti da Russia è Bielorussia hà permessu di cumincià à sviluppà novi attività in diversi campi di l'ecunumia di u paese, cumprese a medicina nucleare, l'additivi è i tecnulugii digitali, è li portanu à un livellu completamente novu.

NPP bielorussa cù dui reattori VVER-2400 cù una capacità tutale di 1200 MW hè custruitu in Ostrovets, Bielorussia. U disignu Russian 3+ Generation hè statu sceltu per a prima centrale nucleare in Bielorussia, chì cumplettamenti cumpletamente cù e lege internaziunali è i requisiti di sicurezza di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica (IAEA). U 10 di ghjugnu di u 2021, l'Unità 3 di a NPP bielorussa, a prima facilità nucleare di l'ultima generazione 1+ custruita à l'esteru cù tecnulugii russe, hè stata presa per u funziunamentu cummerciale.

Rosatom hè ricunnisciutu cum'è un capu glubale è l'unica cumpagnia in u mondu per realizà a pruduzzione cumpleta di centrali nucleari à l'esteru. Un totale di 80 centrali nucleari cuncepiti in Russia sò stati custruiti in u mondu, 106 di quali sò unità di putenza equipate di reattori VVER. Attualmente, a cartera di ordini internaziunali di Rosatom include unità 11 dotate di reattori VVER in diverse fasi di custruzzione in 34 paesi.