Borusan Lojistik hà ricivutu "Certificatu di logistica verde"

Borusan Logistics hà ricevutu un certificatu di logistica verde
Borusan Lojistik hà ricivutu "Certificatu di logistica verde"

Borusan Logistics, una di e cumpagnie di u Gruppu Borusan chì realizanu studii cumpleti nantu à u clima, a ghjente è l'innuvazione, chì sò i settori di a sustenibilità di Borusan, hà u dirittu di riceve u Certificatu di Logistica Verde emessu da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura.

In u scopu di u Certificatu di Logistica Verde, l'attività di Borusan Lojistik in a cumpagnia sò state verificate; trasportu intermodale, riduzzione di emissioni di carbonu è sforzi di riforestazione, Certificati di Sistemi di Gestione (ISO 14001 Ambiente, ISO 50001 Energia, ISO 14046 Impronta d'acqua, ISO 14064 Impronta di carbone), Tasso d'utilizazione di l'Energia Rinnovabile è Imballaggio Verde à un tassu minimu di 5% annu.

"Semu assai obsesionati cù u verde"

Dichjarà chì anu realizatu prughjetti di sustenibilità dapoi 12 anni, u direttore generale di Borusan Logistics, Serdar Erçal, hà dettu: "Avemu fattu passi impurtanti in u nostru viaghju di sustenibilità, chì avemu imbarcatu cù u slogan "Semu ossessionati da u verde", in modu di eliminà i danni à l'ambiente per via di u cunsumu d'energia fossili utilizatu in tutte e nostre attività. In u 2021, avemu diventatu a prima cumpagnia di logistica à firmà l'iniziativa SKD (Society for Sustainable Development) Business World Plastics Initiative. Purtemu a speranza di un futuru pulitu inseme. Cum'è una istituzione chì pone a sustenibilità in u so core, u Certificatu di Logistica Verde chì avemu ricevutu hè assai preziosu per noi. Implementemu una larga gamma di prughjetti nantu à a sustenibilità, da l'usu di l'energia rinnuvevule à l'imballaggio verde, da i nostri sforzi di riduzzione di emissioni è di forestazione à i nostri sistemi di verificazione di l'impronta di carbonu è acqua. "Cuntinuemu u nostru travagliu è faremu u nostru megliu per lascià un mondu vivibile à u futuru", disse.