BTSO EVM guida l'imprese in i prucessi di trasfurmazioni verdi

BTSO EVM guida l'imprese in i prucessi di trasfurmazioni verdi
BTSO EVM guida l'imprese in i prucessi di trasfurmazioni verdi

Bursa Chamber of Commerce and Industry Energy Efficiency Center (EVM) cuntinueghja u so travagliu nantu à l'efficienza energetica è a competitività di e cumpagnie. U centru, chì hà realizatu sondaggi energetichi detallati per una sucietà chì opera in l'industria di l'automobile in Bursa, hà permessu à a cumpagnia di salvà 10 milioni di TL.

BTSO EVM cuntinueghja à aumentà a cumpetitività di u mondu cummerciale è sustene l'imprese per ottene una struttura sustenibile cù i so servizii di indagine, furmazione, misurazione, cunsulenza è sistemi di gestione energetica. BTSO EVM, chì hà realizatu studii di efficienza energetica per decine di imprese in diverse cità da a so creazione, hà realizatu un studiu per una fabbrica chì opera in u settore di l'automobile in Bursa. Durante l'ispezioni, tutti l'equipaghji chì cunsumanu energia di a fabbrica sò stati esaminati unu per unu.

RISPARMI DI 10 MILIONI TL

67 punti di fuga sò stati identificati solu in a linea di l'aria compressa. In u risultatu di i studii detallati, a quantità totale di guadagnu di gas naturale hè stata calculata cum'è 1 milioni 186 mila 517 kWh è a quantità tutale di guadagnà l'electricità hè stata calculata cum'è 2 milioni 161 mila 207 kWh. Mentre l'emissione di diossidu di carbonu impedita era di 1.320 tunnellate annu, a quantità di risparmiu tutale hè stata determinata cum'è 10 milioni 36 mila TL annu.

L'EFFICIENZA ENERGETICA D'INVESTIMENTI PIÙ RAZIONALI

Dichjarà chì furnisce servizii impurtanti à u mondu cummerciale in cunfurmità cù a visione di BTSO, u Manager di BTSO EVM Canpolat Çakal hà dettu: "A causa di l'alti costi di l'energia, l'investimentu più raziunale chì l'industriale farà per a so attività hè quellu chì deve esse fattu in efficienza energetica. U nostru paese serà "carbonu neutral" in u 2053 in cunfurmità cù l'accordu di u clima di Parigi. Tuttavia, a nostra prima tappa hè 2030. Avemu impegnatu à riduce e nostre emissioni di carbonu da 21 per centu à questa data. U modu più efficau per riduce l'emissioni di carbonu hè l'efficienza energetica. Avemu creatu a mappa stradale per ghjunghje sti scopi cù e nostre risorse. Tutte e risorse chì l'imprese anu bisognu per ottene i so miri di efficienza sò dispunibuli per i nostri industriali sottu un tettu. In l'imprese à quale furnimu una guida corporativa, ridumu significativamente e bollette di l'electricità è di u gasu naturale, mentre chì ancu zero emissioni di carbonu. I risultati di i nostri studii provanu questu. "Invitemu tutte e nostre imprese chì volenu realizà e so attività di produzzione in cunfurmità cù u Green Deal Europeu è cumpetitiva cù i paesi di l'Unione Europea à travaglià inseme", disse.